PDA

View Full Version : Leter etter klubb?

Rozenlund
07-30-2014, 20:54
Er helt fersk her inne. Å ny på offroad fronten. Men vil melde meg inn i en klubb å bli md på noen treff og offroad kjøring. Har skaffa meg en patrol y60. Har ingen planer om å ta helt av å bygge den om til en fullblods skogsmaskin. Men ha den som en "familiebil" jeg kan ta med i skogen. Som sagt helt fersk når det gjelder dette. Så råd å tips motas med takk :)

Datt litt ut. Poenget mitt er om det er noe klubber eller lignende i Hedmark området(bor i ottestad)
Ser ut som det er lite liv i klubber rund om?
Derfor jeg spør :)
http://img.tapatalk.com/d/14/07/31/ymahujen.jpg

eriktar
07-31-2014, 09:27
Nord Odal Offroaders holder på ca ved Sand. Ellers holder vi i NAF MR OR på i sandtaket på Herstua (ikke langt fra Jessheim). Kjørefeltet til nord Odal kan være litt tøffere på bilen enn grustaket vi holder på i, så kanskje du har lyst å besøke oss på neste kjøring? Vi annonserer treffene på Facebook.

Rozenlund
08-05-2014, 09:54
Nord Odal Offroaders holder på ca ved Sand. Ellers holder vi i NAF MR OR på i sandtaket på Herstua (ikke langt fra Jessheim). Kjørefeltet til nord Odal kan være litt tøffere på bilen enn grustaket vi holder på i, så kanskje du har lyst å besøke oss på neste kjøring? Vi annonserer treffene på Facebook.

Hei. Har ikke sett svar før nå jeg.:o det er klart jeg vil bli med på kjøring. :)

Hadde nesten gitt op detta her jeg..
tusen takk får svar. 😄

EKJ
08-05-2014, 18:22
Fult liv i Offroaders Hedmark, det er møte nå på Onsdag, møt opp å bli en del av gjengen :smokin:
Kontakt Rambalder, han er i sekretariatet... Grunnen til at det er litt stille her er nok overgangen til Facebook som har tatt overhånd... rambalder@gmail.com

fullgass
08-11-2014, 10:49
Du er hjertlig velkommen i offroaders hedemark. Flere i klubben som kjøre y60.
De fleste av medlemmene våres er bosatt i stange, romedal, løten og elverum :-)