PDA

View Full Version : WildCard Eurotrial 2008

Tommy
08-27-2007, 20:57
Allerede så ser man konturene av en dramatisk kvalifisering til neste års Eurotrial på hjemmebane...
Å ta ut en fører som skal få Wildcard er ikke lett
(Wildcard er en ekstra plass hvert land får, denne deles ut til en fører som ikke er direkte kvalifisert)

Det er arrangørene sammen som avgjør hvem som skal få wildcardet, hva synes dere om at arrangørene til neste år nominerte en fører hver, og at man enkelt og greit trakk blant disse??

Vier
08-27-2007, 21:06
Det er arrangørene sammen som avgjør hvem som skal få wildcardet, hva synes dere om at arrangørene til neste år nominerte en fører hver, og at man enkelt og greit trakk blant disse??

Dette må jo være eneste fornuftige måten å gjøre det på...

supersvein
08-27-2007, 21:28
Er ikke Wildcardet egentlig forbeholdt teamlederen (selv om det ikke har betydning i vårt/Norges tilfelle)?

Måten det ble gjort på i år, eller evt. trekning som du foreslår er nok den mest rettferdige måten å gjøre det på. Begge løsninger er like rettferdige i mine øyne. :)

Tommy
08-27-2007, 21:33
Wildcardet er på ingen måte forbeholdt noen...

Om vi skal fortsette praksisen fra de 2 årene Wildcard har eksistert så stemmes det mellom alle arrangørene av NC..
Et lite problem med dette er vel at alle arrangørene har sine egne deltagere i bakhodet når de stemmer... det vil også være vanskelig å bestemme seg for en deltager framfor en annen når de i utgangspunktet er like sterke

Dette er bare en luftetråd om dette, så kom med innspill...

Amund
08-27-2007, 21:40
Jeg syns den bør gå til den som har bygd lengst så han får et spark i ræva og blir ferdig før semi'n går.

Thefinger

LøvSkogeN-RacinG
08-28-2007, 08:43
noen ledige plasser i standard a??

supersvein
08-28-2007, 09:14
noen ledige plasser i standard a??

Det lureste er nok å først å fremst forsøke å kvalifisere seg...
Det er jo 2 plasser som skal til kvalifisering gjennom 2 eller 3 første rundene av NC 2008.

LøvSkogeN-RacinG
08-29-2007, 10:13
okay.. bra:cool: jeg skal jo kjøre hele norgescupen neste år så...