PDA

View Full Version : Flytte en k5 som ikke sviver

Bønna
08-31-2007, 13:19
Vet noen hvor dyrt det blir vist du skal flytte en k5 fra vinje i telemark til saltrød i Aust Agder?

Oddimann
09-01-2007, 08:35
Er ikke sikker,men jeg kjøpte min i Haugesund,og den skulle til Stavanger.Da ble det en Trailer som skulle samme vei.Dette betalte jeg 2000,- Reknet i Mil,så er det ca. 8-9 Mil.

Bønna
09-01-2007, 14:32
jeg tror jeg må prøve og finne noen som skal forbi den vegen eller noe sånt...
vist ikke må jeg finne meg en annen bil... ;)hehe

Oddimann
09-01-2007, 20:15
Glemte kansje å si en viktig ting :rolleyes::rolleyes: 2000,- var med ferje.Og de skal jo ha litt de og vet du.:(:(

Bønna
09-01-2007, 20:49
du kjenner vel ikke tilfeldig vis noen med en k5 som skal selge den til under 30000:)

Oddimann
09-02-2007, 22:08
Hehe.Gå inn på www.blocket.se og søk på blazer.Da dukker det opp en masse fine saker.Nå er det en K-5 cheyenne -77 mod med 454 motor.Hadde denne vert for salg for en liten stund siden,så hadde jeg kjørt over og shoppa ja.Men jeg gadd ikk å venta lenger,så jeg kjøpte en -78 mod i Kristiansand med "bare" en 350 motor.

Bønna
09-02-2007, 22:49
Koster det mye og få den registrert i norge?

jeg tror ikke jeg kan ha så veldig svær motor til og begynne med for jeg gå fremdeles på skole:(

martinj
09-03-2007, 12:07
det er jo ikke så lange biten. stor bilhenger og kraftig trekkbil. det hadde jeg gjort.

Chevysub
09-03-2007, 12:09
Koster det mye og få den registrert i norge?

jeg tror ikke jeg kan ha så veldig svær motor til og begynne med for jeg gå fremdeles på skole:(

det blir du nesten nødt til, siden de aller fleste er levert med V8, enten bensin eller diesel.

Finnes vel rekkesekser, men sikkert ikke mange, og ikke i din prisklasse.

Bønna
09-03-2007, 14:44
motorene er ganske svære på bilene, men jeg vil ha en sånn bil:D
jo større jo bedre;) men vist det blir for stort så har jeg jo ikke penger til og kjøre bilen:D

og flytte en k5 med bil og henger så må du jo ha en ganske heftig bil og henger da... det blir vel ganske dyrt og leie bil og henger som tåler så mye..?

Raymond_K5
09-03-2007, 18:23
jo større jo bedre;) men vist det blir for stort så har jeg jo ikke penger til og kjøre bilen:D

og flytte en k5 med bil og henger så må du jo ha en ganske heftig bil og henger da... det blir vel ganske dyrt og leie bil og henger som tåler så mye..?

Det koster å væra kar Thefinger :D

Jeeps
09-04-2007, 09:35

Holder med en TahoeThefinger

Bønna
09-04-2007, 16:20
jeg har jobbet i hele sommerferien for og få penger til bilen men jeg har ikke lyst og jobbe en sommer til for og få penger til frakt:);)

jag kan jo kansje låne en bil men trenger fortsatt henger...

jeg gir ikke opp jakten, når jeg får lappen skal jeg være kar:cool:

Chevysub
09-04-2007, 16:56
Kjøpe bil som går er kanskje greia ?

Kjøper du en som ikke er kjørbar kan det fort koste mer enn du aner før den er på veien.

Du ryker fort på 5-15000 kroner på en motor for eksempel, girkasse er en del billigere, men det spørs jo hva du mener med at den ikke går.

Det er ikke alltid det lønner seg å kjøpe billig vet du.

Bønna
09-04-2007, 20:04
jeg skal prøve og finne en bil som går men jeg hadde funnet en som det bare var noen små skader som måtte fikses også var den kjørbar...
men det er litt sent nå for den er solgt...

har lyst på en som jeg kan fikse litt på lizom så jeg blir litt kjent med den...

har planer om hel lakkering for jeg får lakk gratis også kan jeg gjøre det på skolen:)