PDA

View Full Version : Arbeidsfordelingen på arrangement i klubben

Tommy
09-07-2007, 20:54
På Nordisk ble et nytt opplegg innført, nemlig at alle aktive skulle finne eks. en person hver.
Jeg ser også at dette er innført unde cupfinalene i slutten av uka..

Er dette et opplegg man i fremtiden skal innføre?
Jeg ser at mange enda ikke har skaffet noen til Nordic trial om en uke, hva skjer med de som ikke skaffer en person, er dette en frivillig greie eller??

Jeg savner litt info rundt dette!!

Janne Bronndal
09-08-2007, 07:23
På Nordisk ble et nytt opplegg innført, nemlig at alle aktive skulle finne eks. en person hver.
Jeg ser også at dette er innført unde cupfinalene i slutten av uka..

Er dette et opplegg man i fremtiden skal innføre?
Jeg ser at mange enda ikke har skaffet noen til Nordic trial om en uke, hva skjer med de som ikke skaffer en person, er dette en frivillig greie eller??

Jeg savner litt info rundt dette!!

Dette bør være en sak som bør bli tatt opp til årsmøte og foreslått innført i en eller annen form:Hovedpoenget med dette er at samtlige av aktive utøvere da bidrar i forberedelsene til arrangementene. Om det blir innført nøyaktig slik det er gjort ved disse 2 anledningene er usikkert, men at vi ønsker at alle de aktive bidrar med litt til våre egne arrangementer det ingen tvil om. Jeg foreslår som mitt personlige syn at alle kan tenke på en måte å lage en rettferdig arbeidsfordeling til neste år og legge frem før årsmøte. En rullerende liste a`la`den du Tommy laget engang på rydding f.eks vil sikkert kunne fungere fint.

Selvfølgelig er ikke dette pålagt- det er frivilllig, det skjer altså ingenting med de som ikke har skaffet folk (husk at det ikke er alle som har mulighet til å skaffe en person) Jeg vil gi en stor honnør til samtlige som har stått på listen, alle har gjort sitt beste og gitt tilbakemelding! Tilbudene har vært mange på om det er alternative jobber de kan bidra med - dette synes jeg vitner om stor ansvarsfølelelse for egen klubb. Kjempe bra innsats alle sammen!

For styrets del har dette hjulpet oss mye til å få tid til å fokusere og arbeide med alt det andre rundt arrangementet.
I dag er det dugnad på Brokelandsheia som siste del av forberedelsene til Nordisk neste helg- vi håper på godt oppmøte og en sammensveiset gjeng med medbragt mat og drikke!

Takk for alles innsats med å skaffe dommere m.m og det er fortsatt ikke for sent å melde på flere funksjonærer;-)
Vi håper på like stor respons på funksjonærer fra medlemmene til NC#5 og SC#5!