PDA

View Full Version : kjøring 09.09

extremetoy
09-08-2007, 20:20
blir kjøring på herstua i morgen fra kl 11:00

extremetoy
09-10-2007, 13:16
3 biler og 2.5 velt:)

ZukiJack
09-14-2007, 15:26
Jøss....
Kan det bli særlig kortere varsel på klubbens aktiviteter nå?

Var det ikke spesiellt en nå som som har sagt seg villig til å ta seg mer av disse lørdagskjøringene våre?
Slik jeg forstår er det samme person som klaget tidligere i sommer på at opplegget vårt for lørdagskjøringene var for dårlig.

extremetoy
09-14-2007, 15:32
Var mye klaging å slikt før Nc ja.. Vi har vel ventet på at de som har klaget på lørdagskjøringa skulle ta kontakt får å prøve å få til dette igjen. men det har ikke skjedd! Klubben drives på frivellig basis og vi er avhengie av at folk gidder å gjøre noe, alle kan ikke bare kjøre hver gang!!! Lykke til i morgen!!

Chri-ha
09-14-2007, 19:07
jepp. var meg som klaga. er ikke farlig å si detThefinger

Kom også med forslag, som visstnok var bra, men etter det har det ikke skjedd så mye.
Ang etter norgescupen har det vært to kjøringer. den ene tt en som ble posta kvelden i forveien....., og forrige helg som jeg ikke helt vet hva var. iallefall var jeg og mange med meg på rena.

Har som sagt kommet med forslag og sagt meg villig til å jobbe for lørdagskjøring. Har ikke fått noen respons av noen andre. Må også få meg kjøreleder kurs.
Tom snakka på at de tidligere hadde satt opp lister og så måtte folk pent møte når de var satt opp.

Virker ikke som om folk forventer at det blir kjøring lengre heller......

Hadde desverre ikke mulighet til å være på siste møtet, men regner med å komme på neste.

Her er forslaget jeg kom med;

Har også fått litt mer innsikt og tilbakemeldinger ang 3 helgs kjøringa. Noen sier det bare er å få nøkkel å kjøre, andre sier det skal løses lisens og full pakke.

Har derfor sjekka med tom. og han sier det skal løses lisens. dette med tanke på forsikring om noe skulle skje.

Det betyr at det må stille noen med lisensblokk der 3 lørdagen i mdn.
Og grunnen til at det ikke gjør det er visstnok at det bare er 5-6 stykker på møtene som arragneres i klubben(har ikke vært der selv ) og disse må også styre med alt det andre som klubben har på blokka.

MEN, vi er visstnok 30-40 betalende medlemmer.

Mitt forslag er derfor som følger;

For å få litt aktivitet med lørdagskjøringa må vi finne folk som vil ta jobben med å møte opp og skrive lisens. Man får sikkert kjøre selv også.

3 stk utenfor styret går sammen i ei LØRDAGSGRUPPE. Denne gruppa har som ansvar at 3 helgskjøringene blir gjennomført. Dvs at 1 av de tre må møte på herstua 3 helg i mnd og skrive lisens og slikt. det betyr videre at på 6 mnd MÅ man som medlem av denne gruppa møte to ganger på herstua. hvilke kan avgjøres innad i gruppa. 2 lørdager på et halvt år er noe de fleste klarer å sette av.

Jeg melder meg frivillig til denne gruppa. 2 tredje helgs kjøringer tør jeg garantere at jeg kan stille på( sikkert flere)

Altså trenger vi bare 2 til. Noen som vil være med?

Har luftet forslaget for tom og han sa de hadde hatt noe lignende før.

Jeg poster det her da det visstnok er dårlig oppmøte på møtene.

Raymond_K5
09-14-2007, 19:34
Er det ikke krav om at det skal være en løpsleder der da?
Og det er vel bare Tom og Terje som har det kurset?

extremetoy
09-14-2007, 19:58
Er det ikke krav om at det skal være en løpsleder der da?
Og det er vel bare Tom og Terje som har det kurset?er krav om det ja.. men ikke bare de som har det..

her er de jeg kommer på:

Meg
Tom
Jon K
Kurt
Gorm
Trude
Per Yngve

Å det blir også satt opp kurs om vi har noen som vil ta dette!

Raymond_K5
09-14-2007, 20:15
Såpass mange ja :)
Det burde jo gjøre saken litt enklere.

Kan vi ikke ta en liten runde på om det er flere som har lyst på kurs? Jo flere det er jo enklere blir det å skaffe løpsleder til lørdagskjøringa.

extremetoy
09-14-2007, 20:21
Såpass mange ja :)
Det burde jo gjøre saken litt enklere.

Kan vi ikke ta en liten runde på om det er flere som har lyst på kurs? Jo flere det er jo enklere blir det å skaffe løpsleder til lørdagskjøringa.http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?p=34707#post34707