PDA

View Full Version : Hvem skal bort på Nordisk på Brokelandsheia til lørdag ???

status
09-12-2007, 13:53
Hvem av klubbens medlemmer skal bort???

jeg og dama skal bort.

Sven Arne
09-12-2007, 14:00
Linda og jeg skal ihvertfall være på plass. Linda skal være min co-driver i standard klassen. En "strøken" LJ80 med startnummer 206.

Morten skal også bortover. han skal hjelpe til å dømme.

Noen flere?
Dette bør dere få med dere!!! Action på dagen og en kjempefest på kvelden.
59 biler påmeldt som skal kjøre 2 x 6 sekjsoner.

Sven Arne

linda marie
09-12-2007, 16:59
Gleder meg! :cool:

Sven Arne
09-17-2007, 11:38
Til info, går neste løp av stabelen 28-29 september på Røedsåsen ved avkjøringen til Risør.

PS.
Jeg skal sansynligvis være dommer på søndagen, så Linda skal muligens kjøre min bil i det løpet (om hun tør Thefinger) og hun kan kanskje trenge en co-driver. Forøvrig så kjøres det etter litt andre regler på SC, så da er det mye mere å tenke på....

linda marie
09-17-2007, 12:27
Til info, går neste løp av stabelen 28-29 september på Røedsåsen ved avkjøringen til Risør.

PS.
Jeg skal sansynligvis være dommer på søndagen, så Linda skal muligens kjøre min bil i det løpet (om hun tør Thefinger) og hun kan kanskje trenge en co-driver. Forøvrig så kjøres det etter litt andre regler på SC, så da er det mye mere å tenke på....

om jeg tør?!? er ikke det som er problemet. men hadde jeg hatt barnevakt og økonomi, så hadde jeg gjort det med en gang! må jo få tid til å bli kjent med bilen og om reglene osv. og det klarer jeg ikke på to uker:(