PDA

View Full Version : Siste nytt fra moralens høyborg

Tommy
09-13-2007, 13:58
sjekk dette

www.pirat4x4.no
www.pirat4x4.se
www.pirat4x4.dk

Jeg må jaggu si at det kan virke hyggelig å bli sett på som en så stor konkurrent at slike ting skal være nødvendig..

Her må jeg stå skolerett og forsvare meg/oss hver gang noen har skrevet noe skit om offroad.no her eller der (også morsomme ting som hårsåre sjeler synes blir for tøft å lese)
Og så kommer dette fra A&A.... uansett vanskelig å se det morsomme i det....

En annen ting også er jo det evige maset om at det hver eneste uke tapes penger for vår kjære konkurrent.. men da synes jeg jaggu at pengebruken burde begrenses til andre ting enn å kjøpe opp domener som ligner i skrivemåte på konkurrenter...

Vær så snill å holde en eventuell diskusjon på et sakelig nivå... jeg orker ikke flere saker hvor vi blir utskjelt som prepubertale, med en eneste oppgave i livet og gjødsle andre plasser enn her...

extremetoy
09-13-2007, 14:02
Vil de ha krig? dette var tåpelig gitt!!!!!

Holten
09-13-2007, 14:06
Fy faen...tapere!! nono

Chevysub
09-13-2007, 15:00
sjekk dette

www.pirat4x4.no
www.pirat4x4.se
www.pirat4x4.dk

En annen ting også er jo det evige maset om at det hver eneste uke tapes penger for vår kjære konkurrent.. men da synes jeg jaggu at pengebruken burde begrenses til andre ting enn å kjøpe opp domener som ligner i skrivemåte på konkurrenter...

Hva om gutta hadde fått seg en jobb Thefinger

Neida, det har dem sikkert.

Men dem er helt klart redde for å miste medlemmer pga sponsorpenger etc. Men da burde dem gjøre en bedre jobb med forumet så lenge det er snakk om penger.

Det virker jo som hele admindelen er rammet av akutt dysleksi når man ser på alle skrivefeil som fremdeles er der.

Dem hadde sjangsen til en annen utvei, men blåste i det. Nå svir det på pungen fordei det dukket opp en konkurrent på det markedet.

Skylda kan dem ta sjæl

Chevysub
09-13-2007, 17:50
Synker dem lavere nå blir det snart morsomt.

Latterlig.

http://www.offroad.no/forum/index.php?showtopic=82249

Amund
09-13-2007, 21:00
Skjønner ikke hvorfor de ikke likegodt døper seg om til prat4x4.no, for det er jo kun det det har vært der de siste 3-4 årene :) (De kan sikkert kalle det prat.no også ;) )

Tom K
09-13-2007, 21:21
Synes det må være lov å yttre sine meninger på et åpent forum, så sant det ikke er direkte personanngrep, det som har skjedd her viser bare hvorfor jeg mener som jeg gjør, alle har vi forskjellig smak å takk for det, dette er vel også et bevis på at "de andre" kun er et pengesluk som er livredde for å miste medlemstall, sikkert derfor de nekter å slette de som ønsker det også, skulle likt å visst hvor mange aktive brukere de faktisk har? men hadde det blitt offentliggjort så hadde vel sponsorpengen sluttet å komme inn på konto tenker jeg, ganske patetisk egentlig at voksne mennesker ikke takler konkurranse:rolleyes:

martin
09-13-2007, 21:33
her er det kun en ting og gjøre, det er å le litt og si: "ja ja stakkars folk"

Mad Max
09-14-2007, 08:01
Men det kunne jo vært morsomt med en kommentar fra Anders og Anders da om hvorfor di har kjøpt opp disse domenene???

Hva var hensikten i første omgang???

Har en mistanke til at di ikke tør å kommentere dette...

supersvein
09-14-2007, 08:33
Huff - Det er trist at det ska foregå slikt i vårt trossalt lille offroadmiljø her til lands. Men det er kanskje derfor - at vi er så få at kampen om oss er knallhard (??) Thefinger Thefinger

Lasse suzicán
09-14-2007, 10:05
Vilket jäkla trams!!!!!

Allt detta smuts(drit)kastande skadar offroaden mycket mer än hjälper den...
Om jag som eventuell ny offroadåkare kommit in på några hemsidor och sett fiendeskapen mellan dom, hade jag nog funderat efter både en och två gånger till innan jag besökt dom igen.
Vi är inte så många som sysslar med detta och vi har stora och mäktiga fiender utanför vår krets. Bland annat så vill hela miljörörelsen ta livet av oss och våra 4x4-bilar. Hur mycket betalar inte ni i Norge i straffavgift (skatt?) bara för att er bil är 4x4????
Ska vi verkligen hjälpa fienderna utanför offroaden att ta död på oss själva....

Ibland är samarbete bra.
Lyckades ni rädda Wolfroad genom att slåss mot varandra?????

Tänk er för!!!!
Vill ni vinna kortsiktiga segrar, eller vill ni att offroaden ska leva och utvecklas så att vi kan köra 4x4 även i framtiden????

// Lasse
Stolt offroader och trialförare. Pirate4x4.se och Offroad.no-medlem samt ägare av Offroad.se

Linda
09-14-2007, 12:12
Håper inderlig at ikke noen tror at dette er alle brukerne på offroad.no sin mening! Jeg tar i alle fall avstand fra denne typen idioti!

Chevysub
09-14-2007, 12:21
Selvfølgelig ikke.

Vi er jo ikke så dumme som det sies :)