PDA

View Full Version : Eget jenteteam i KOK?

linda marie
10-02-2007, 09:44
Da flere av jentene i klubben får egen bil, eller har tilgang til å låne bil, så foreslår jeg at vi lager et eget jenteteam. Litt kult om vi jenter kan klare å vise oss fram i trail løypene etterhvert. Hvem er for?

cath
10-02-2007, 09:46
Jeg har sagt det før og sier det igjen..
Jeg er klar når BØLLE er klar :rolleyes:
Linda, Heidi, Mini og jeg har lyst :eek:

Turbolux
10-02-2007, 14:30
Jeg fåreslår at dere først skaffer dere ett eget skru team Thefinger

Bergum
10-02-2007, 15:41
Jeg er på Anginas Skruteam.
Håper å få henne til å velge standardklassen til nesteår.
Får se hva helgen bringer av fint vær.....

PS. Har fått rørbøyer nå.....

linda marie
10-02-2007, 15:48

Hvorfor det? Går det galt, er det jo bare å ta på en utringet topp som viser mye kløft, samt et kortkort miniskjørt. Menn kommer svermende for å hjelpe. Som fluer på en kushit!

Neida, tanken med eget jenteteam er vel mer det å gjøre litt xtra ut av at vi er jenter som kjører offroad. Og gjerne ha machende effekter på bilene våre?

cath
10-02-2007, 23:49

En smule frekkas du er..
Jeg har jo et eget team ....Team BØLLE...
og sist jeg sjekket var du med i det teamet, hehe.. grnpirate

cath
10-02-2007, 23:50
Hvorfor det? Går det galt, er det jo bare å ta på en utringet topp som viser mye kløft, samt et kortkort miniskjørt. Menn kommer svermende for å hjelpe. Som fluer på en kushit!

Neida, tanken med eget jenteteam er vel mer det å gjøre litt xtra ut av at vi er jenter som kjører offroad. Og gjerne ha machende effekter på bilene våre?

Innebærer dette møe rosa plysj...eller kan vi kjøre lakk og lær...........:rolleyes:

Toro
10-03-2007, 06:25
rosa e jo brukt i fra før....støtte forslage lakk og lærcrossboned

cath
10-03-2007, 07:46
rosa e jo brukt i fra før....støtte forslage lakk og lærcrossboned

Heheheheh...
Litt harry med lakk og lær da... :o
Men jenteteamet må ha riktig image....hihi...crossboned

linda marie
10-03-2007, 08:23
Innebærer dette møe rosa plysj...eller kan vi kjøre lakk og lær...........:rolleyes:

Jeg har høye lakkstøvletter jeg;) Hva med å ha sort og rødt på bilene? Og røde neonlys under bilen? Hehehe:cool:

norwegian redneck
10-03-2007, 11:32
mye vits å legge neonlys der som gjørme steiner og stubber pepprer bilen daglig.

linda marie
10-03-2007, 12:25
mye vits å legge neonlys der som gjørme steiner og stubber pepprer bilen daglig.

Finnes små lys som en kan feste med borrelås. Tar seg fint ut i mørket etter et offroadtreff:cool:

cath
10-03-2007, 15:04
Jeg har høye lakkstøvletter jeg;) Hva med å ha sort og rødt på bilene? Og røde neonlys under bilen? Hehehe:cool:

Rått nok...men bunnen av bilen kommer til å få så hard medfart at vi antagelig må putte neonlysene inni bilen, hehe...

Johansen
10-04-2007, 17:47

Syns jeg ser alle medlemmene til KOKs eget jenteteam med høye lakkstøvletter ute i skog og myr.
hihi

cath
10-08-2007, 07:54
Har du hørt om piss boys, hehehe.
Ekte jenter har slaver til slik jobb i skog og myr.... :rolleyes:

status
10-08-2007, 08:26
hummmm.. jenteteam... hvordan vil dette gå når de greier og sette seg fast på en strand.....

Johansen
10-08-2007, 09:31
Har du hørt om piss boys, hehehe.
Ekte jenter har slaver til slik jobb i skog og myr.... :rolleyes:

Nei det har jeg ikke hørt om.
Men vist dere klarer å skaffe dere slaver så er det jo ikke no pro.
Blir spennende å se dette opplegget her med jenter i lakkstøveletter med slaver.
Blir pluttselig litt lite offroad av dette her syns jeg.

linda marie
10-08-2007, 10:23
hummmm.. jenteteam... hvordan vil dette gå når de greier og sette seg fast på en strand.....

Angina kjørte en bil som ikke er egnet for slik ut av veien opplevelser. Men hun får plusspoeng for entusiasme og pågangsmot. Gleder meg til å se kjøringen hennes når Bølle er på veien! Eh, jeg mener ute av veien Thefinger

cath
10-08-2007, 20:59

Når du setter deg fast i sanda i mars Status, så ikke kom å spør om jeg skal vinsje deg opp... :rolleyes::rolleyes:

status
10-08-2007, 22:22
Når du setter deg fast i sanda i mars Status, så ikke kom å spør om jeg skal vinsje deg opp... :rolleyes::rolleyes:

neida... helt greit. mine ARB er nok på plass da.

Bergum
10-09-2007, 06:22
Som i ARBeidskolegaer?
Eller som i ARBeidsnarkomane vinsjhorer?Thefinger

cath
10-09-2007, 08:44
Angina kjørte en bil som ikke er egnet for slik ut av veien opplevelser. Men hun får plusspoeng for entusiasme og pågangsmot. Gleder meg til å se kjøringen hennes når Bølle er på veien! Eh, jeg mener ute av veien Thefinger

Jeg var jo på jentetur i Danmark...
Fristelsen blei for stor da jeg så stranda...
Skulle bare lage litt ringer i sanda............ jaja...
Men det var jo morro likevel, hehehe....
Flaks var det vel heller at jeg fikk nummeret til Nicco fra formann som satt hjemme i Norge og lo.... ellers hadde jeg vel sittet der enda..... hmmmm.. :eek: