PDA

View Full Version : Et rop om hjelp! Har du en suki 410 mellomaksling?

ZukiJack
10-05-2007, 17:14
Til min store forbannelse oppdaget jeg at den Hilux mellomaksel jeg har kjøpt i går...er ødelagt.
Det medfører at jeg ikke blir ferdig med å lage en ny solid mellomaksel før Trophy'n i Svinndal.

Mellomakselen som sitter der nå er ganske skral...fikk jeg se i går kveld.....så jeg er redd den vil ryke ganske snart.

Er det noen som er i nærheten av meg eller som skal til Svinndal har en bakere 410-mellomaksel (Kompakt-stål) å selge billig.
Den må bare holde i helgen...for jeg skal uansett snart skifte til kraftigere saker.

Det holder eventuellt med den delen av akslingen fra splinet og ut til og med krysset mot bakakselen.

Får jeg ikke tak i denne vurderer jeg å bli hjemme da det er så stor sjans for at akslingen vil ryke ganske snart.

Ring meg helst da jeg ikke har tid til å sjekke her noe serlig i kveld. Holder på i garasjen og bygger bur.

Tlf:934 34 045

martinj
10-06-2007, 19:35
jeg har hvis du kan få noen til å ta den med seg fra arendal. hvis noen skal bortover da? gratis.....

Vidar
10-07-2007, 07:17
jeg har nok og noe liggende, si fra om brutter skal bortover din vei

Hilux
10-07-2007, 22:55
Du fikk tak i mellomaksling regner jeg med, bilen din funka som tørt krutt på lørdagen ihvertfall :eek:

Holten
10-07-2007, 23:10
Han brukte vel den som var dårlig tror jeg, men kjørte til den rasa likevel Thefinger

ZukiJack
10-10-2007, 21:45
Det ble nok for kort varsel for å få til noe her ser det ut til...
Jeg valgte å dra nedover og kjøre så lenge det holdt....og det gjorde det overraskende lenge.
Men det var vist en drivknute eller stikkaksel fremme som røyk først.

Takker for responsen uansett...

Ja, Jonny. Jeg er godt fornøyd med kreftene i maskininsten min, men den liker ikke å få gjørme innabords...da nekter den å svive...hehe