PDA

View Full Version : Buss Hjem - AVLYST

Ove
10-08-2007, 15:28
Som overskriften sier , ønsker vi å sette opp felles buss fra Holmen Gård etter festen i forbindelse med Gjerstad-sladden .

Avstigning Tvedestrand og Arendal , samt stoppesteder langs denne ruta .

Dette er vanlig rutebuss fra RTB med hvertfall 40 plasser , så får vi full buss blir det under 100 kr pr.hode !

Vi må bestille bussen senest i morgen , så derfor er det viktig at deltagerene på festen melder sin interesse i løpet av kvelden , slik at det kan karlegges om behovet er der .

Svar i denne tråden , og om noen kjenner noen som skal være med på festen men ikke er så aktive på nettet , vær så vennlig å hjelpe oss her med å ta en tlf til vedkommende for å sjekke om de har behov for hjemtransport .

Melder ikke mange nok seg , må vi droppe dette ,og dere får heller plage familie, venner eller naboer Thefinger

VI BLE DESSVERRE NØDT TIL Å AVBESTILLE BUSSEN.

DET BLE FOR LITEN OPPSLUTNING PÅ DETTE TILBUDET .

BEKLAGER .....

.

Ove
10-08-2007, 23:21
Hmm , ser ut til at alle har ordnet seg transport ........

nico
10-09-2007, 14:24
trenger transport jeg.

mortenhansen
10-09-2007, 16:07
jeg og.......

Ove
10-09-2007, 16:43
Vi tar en ringerunde i kveld , i morgen formiddag må vi bestille eller avbestille ....

Har noen til som trenger transport :

Bent
Ole Ivar
Kristian m/følge
Pito
Oddrund
Ove
Hans Marius

Er også noen stk fra Tvedestrand.

Tommy ??
Maylinn ??
Finn m/resten av danskene ??
Martin ??
Rune ??
Roy ??
Jan Gunnar ??

Regner Tore Magic tar egen buss , eller regner jeg feil .... ??

Er det da noen flere fra Arendal o/omeng jeg har glemt ?

toresailor
10-10-2007, 18:43
Hei ove, har ikke sett denn etråden før... ble det bestilt buss? vi er 4 stk som holder til mellom tvedestrand og arendal som ikke har tenkt på transport enda..Men en buss hadde jo vært et godt alternativ...

Er det satt opp buss, så er det av innteresse..

Tore J

martinj
10-11-2007, 16:46
e å min fru trenger frakt hjem:p:p

Finn Nørlem Jensen
10-11-2007, 18:02
Tak for tilbudet Ove, Men vi danske køre i personbil fra Kristiansand til Froland, derfra skifter vi til Steyr bussen for at have løbsbilen med til Gjerstad-sladden og efter festen har vi så bussen til at hvile os i Thefinger

nico
10-15-2007, 13:42
Trist

Ove
10-15-2007, 18:53
Enig , men slik ble det bare ....
Vet om frafall på festen pga avlysningen av buss , men vi får håpe festen blir lagt litt mer sentralt neste år ......

Tommy
10-15-2007, 19:09
Enig , men slik ble det bare ....
Vet om frafall på festen pga avlysningen av buss , men vi får håpe festen blir lagt litt mer sentralt neste år ......

Akkuratt det er desverre tvilsomt... tror festen vil bli en høydare og jeg er sikker på at det blir satt opp transport både opp og ned, men mere i maxitaxi størrelse kanskje

Ove
10-15-2007, 20:00
Hva er tvilsomt ?
At festen blir lagt mer sentralt neste år ?
Da må jeg friste meg til å spørre : Hvorfor det ??

Tommy
10-15-2007, 20:03
Vi har rett og slett ingen lokaler som kan ta mot nær 200 feststemte offroadere...

elroyo
10-15-2007, 20:09
nå har vel folk fra gjerstad klart å komme seg til arendal de siste årene så ville vel vært merkelig om ikke de arendalsfolkene som har lyst til å delta på denne festen ikke skulle klare å komme seg til gjerstad også??

Ove
10-15-2007, 20:11
Vi har rett og slett ingen lokaler som kan ta mot nær 200 feststemte offroadere...

Nær 200 festdeltager eller 200 offroadere ??Thefinger

Neida , fra spøk til revolver : Kunne ikke Thon i Arendal tilby Rådhuset ?

De disponerer festsalen der m/kjøkkenet og baren .

Arendal Herregaard , hva med den plassen ?

Arendal Catering , Hove , har stort kjøkken og festsal .

Og det må da finnes noe i Tvedestrand ?

Ingen kritikk , bare forslag for kommende fester ....:)

Tommy
10-15-2007, 20:18
Tar i mot alle forslag og ingen plass i Arendal jeg ringte kunne tilby noe, ikke Thon heller som nå er bygd om...
Ingen plasser i Tvedestrand heller... Da snakker vi om grendehus eller lignende og det er uaktuelt... Gjerstad-SLadden er et stort arrangement og da må festen taes steder som ordner det meste, Holmen Gård er etter min mening midt i blinken, veldig nær kjørefeltet, vi kan parkere busser og bobiler på området pluss at de har masse overnattingsplass...

Ove
10-15-2007, 20:33
nå har vel folk fra gjerstad klart å komme seg til arendal de siste årene så ville vel vært merkelig om ikke de arendalsfolkene som har lyst til å delta på denne festen ikke skulle klare å komme seg til gjerstad også??

Likevel er vel flertallet av festdeltagerene fra Tvedestrand - Arendal .
Og hvor mange er kommet fra de indre bygder i Gjerstad til Arendal på festen .....