PDA

View Full Version : Glødeplugger til Pajero

Blesvik
10-08-2007, 20:33
Hvor finnes rimelige glødeplugger til 2,3td?

EvoMan
10-08-2007, 21:36
hos mmc, prisene der har detti med halvparten de siste åra.. OG de originale er også kun de eneste som fungerer godt nok ihvertfall på 2.5 med hurtigløding..

uansett, bruk alltid originalt

Chevysub
10-08-2007, 22:11
hos mmc, prisene der har detti med halvparten de siste åra.. OG de originale er også kun de eneste som fungerer godt nok ihvertfall på 2.5 med hurtigløding..

uansett, bruk alltid originalt

Off topic, men var det ikke deg jeg så i rundkjøringa ved Jerikoveien/Lindeberg her om dagen ?

Så bare nasan på bilen, og en alans9 på ene skjermen foran.

EvoMan
10-09-2007, 13:24
mulig det ja, men har ingen ting på forskjermene, har ei 2m/70cm bakerst på taket m magnetfot til yaesu ft8800`n..

martinj
10-25-2007, 17:31
jeg byttet på den gamle jeg hadde, spurte på bilxtra. men han anbefalte meg orginale. han mente de som de hadde ikke kunne måle seg med de orginale. ikke hvet jeg men det var jo ærlig sagt av han da..

HardKåre
10-26-2007, 12:08
jeg byttet på den gamle jeg hadde, spurte på bilxtra. men han anbefalte meg orginale. han mente de som de hadde ikke kunne måle seg med de orginale. ikke hvet jeg men det var jo ærlig sagt av han da..Sikkert en som enten hadde Pajero selv eller hadde fått inn en fly forbannet kunde med returvarer siden glødinga sluttet å funke... crossboned

Hvis de går inn i bøkene sine så får de faktisk opp tregglødeplugger... Den feilen har jeg gjort èn gang, men fikk lov å returnere dem da det var feil i boka. Og med feil plugger vil faktisk glødinga slutte å virke til de får riktige plugger igjen...