PDA

View Full Version : Julebord?

BerntS
10-13-2007, 19:21
Hei alle Haugalendinger.
Dokkar er hjertelig velkommen til å komme på Julebord hos oss.
Har litt dårlig samvittighet,for eg hadde helt glemt dokkar eg:o
Ka skulle vi gjort uten Linda? Bra noen passer på oss gutta ;)

Mere info her http://www.offroad.no/forum/index.php?showtopic=82400

Blir kjøring først og så julemiddag crossbonedcrossboned:)

Vier
10-13-2007, 19:33
Takk for det Bernt. Jeg tror ikke du skal være redd for at ting går oss hus forbi, for jeg tipper at alle her er innom forumet deres også hver gang de er på nett.

Faktisk tenkte jeg på julebordet deres her en dag, men må finne ut når det blir julebord på jobben først. Det hadde vært morro med tur, men vi får nå se da.

Og ja, hva skulle vi vel gjort uten Linda? Jeg vet ihvertfall at jeg hadde ikke blitt så "brisen" etter NC#5 hvis det ikke var for henne Thefinger

Linda
10-14-2007, 17:50
Takk for det Bernt. Jeg tror ikke du skal være redd for at ting går oss hus forbi, for jeg tipper at alle her er innom forumet deres også hver gang de er på nett.

Faktisk tenkte jeg på julebordet deres her en dag, men må finne ut når det blir julebord på jobben først. Det hadde vært morro med tur, men vi får nå se da.

Og ja, hva skulle vi vel gjort uten Linda? Jeg vet ihvertfall at jeg hadde ikke blitt så "brisen" etter NC#5 hvis det ikke var for henne Thefinger

Det å lære haugalendinger å drikke......er en av mine spesialiteter:) Litt synd vi ikke er i samme klasse neste år. Da kunne jeg lært deg hvordan man drukner sine sorger etter tap....crossboned
Håper du/dere stiller på julebordet:):):):)