PDA

View Full Version : 6,2 diesel

hogseth84
10-14-2007, 10:10
Trenger en komplett 6,2 motor til en 87 K5 skrik ut de som har en stående, og pris:)

Oddimann
10-14-2007, 10:40
JEG HAAAAAR!!!!!
Det er fra en -86 mod,men motoren er fra -91 og turboen ble montert noen år etterpå.Dette er det eneste jeg vet om motoren.Jeg kjøpte bilen for å ha den som ett restaurering objekt,og tok ut motoren for å putte en bensiner i den.Prosjektet har strandet,og derfor selger jeg motor og Bangs turboen for 10 000,- Jeg har ikke kjørt bilen mer enn 50-60 meter pga.at den bakre mellomakslingen var røket når jeg kjøpte den.Den er også bygget om fra auto gløding til manuell gløding.Jeg selger det IKKE under den prisen.For du skal få plukke det du vil av diesel ting på bilen for den prisen Eksos anlegget får du også med,men det ser ut som litt sånn lappeverk.Men det er en sånn effekt potte på den.(Summit eller Simons eller noe i den dur.)Jeg kommer hjem fra nordsjøen i morgen og bor i Stavanger.
Velkommen skal du vere.

Chevy-Sheriff
10-15-2007, 12:11
Bare ett Banks turbo kitt koster 25K inkl frakt og mva fra usa.....

Oddimann
10-15-2007, 19:26
Jeg vet,det sa du til meg i ett tidligere forum.Men så er det det da,at jeg kan ikke garantere for verken motor og turbo,Og da er prisen deretter.Jeg liker å være ærlig og kaller en spade for en spade.Så jeg sier det som det er.Men etter at jeg kjøpte bilen,så startet jeg den så og si hver eneste dag med den manuelle glødingen,og helt ærligt (igjen)så startet den med en gang.Men jag har aldrig fått testet hverken motor og turbo skikkelig.Men det var en inne på det "andre" fora som kjente igjen bilen,og han sa at det var en -91 mod motor og at turboen ble montert noe år etterpå.Men hadde jeg kjent motoren godt og kunne gi litt garanti,så hadde det vert en helt annen pris,garantert.PS: motoren har stått inne i garasjen helt siden den ble tatt ut,så den har ikke stått ute og rustet og sånnt da.
Men så er det det at nå trenger jeg PLASS i garasjen,så da må det ut.
Så hvis ikke hogseth84 kjøper den,så er det fritt fram for andre..........................