PDA

View Full Version : Elskjema for K5

Red_Baron
02-15-2007, 22:25
Kom på at jeg fikk disse fra oddimann for litt siden. De skal være til el-opplegget på K5. Er vel noe det samme som Sub og Pick-up kan jeg tenke meg, men det får Sheriff svare for.

Legger de ut hvertfall

http://img444.imageshack.us/img444/8504/elskjema1uj5.png

http://img239.imageshack.us/img239/4992/elskjema2zz4.png

Chevy-Sheriff
02-16-2007, 08:01
Vet du hvilket år skjemaet skal dekke?

Dette er ihvertfall basic skjema for en bensinutgave.
Det kan også brukes mot PU og suburban.
Det er stort sett de samme fargene på ledningene opp gjennom årene.

Red_Baron
02-16-2007, 09:52
Skal vel være til 81-91 modellene. Jeg spurte om oddimann hadde til bilene mine. De er jo i det skiktet.

Hvis noen har et skjema som dekker diesel og opplegget der også kan det jo sendes så man får samla de?

Oddimann
02-16-2007, 22:07
Når jeg fant dette,så søkte jeg på -86 mod.Men jeg søkte på Bensiner (det er jo det jeg skal ha en gang) Red båron spurte meg om El skjema til lyktene,og så tenkte jeg at det er jo likt uansett om det er til diesel eller bensin.

Oddimann
02-16-2007, 22:19
Den siden som jeg fant dette skjema på ,ligger jo inne på det "andre forumet" Testa det nå nettopp,men det funka ikke lenger:( :( Men kontakt Wassa,han har lastet ned en god del tenker jeg.Det har jeg også,men jeg er i nordsjøen for tiden,og alle godsakene ligger på dataen hjemme.Kansje jeg blir sendt hjem i morgen,full i feber og faenskap.Er ikke populært å være smittebombe her nei.:mad: :mad:

Raymond_K5
02-19-2007, 19:21
Sikringsboks til C og K brukt bl.a. i '77.
1173

Oddimann
02-19-2007, 21:45
Jeg ser at det er noen her inne med div. skjema som vi andre kan bruke.Jeg har lovet Sheriffen å sende inn alt som jeg har til han,sånn at han kan sortere det litt og legge det inn i K-5 infoen.Fikk tak i litt bensin "saker", men også dele oppsettet til akslinger,fordelerkasse (208),rattstammen +++++.Jeg tar sjansen og oppfordrer alle som har slike skjemaer som gjelder alle typer chevy,send det inn.Og så skal jeg se på det å få tak i ett nytt sånt passord/brukernavn på den siden vi hadde der i det "andre" forumet.
Hadde vert dritbra og hatt ett sånt bibliotek her inne for chevy.:) :)

Mr. Winchester
10-08-2007, 18:42
Her er ett skjema på frontlysene(dual lamps), som jeg så smått har begynt å farge ledningene på. Fant det mye enklere med farge på skjemaet enn å lete opp fargekoder og følge ledningene over arket med fingern når jeg ligger på huet inni bilen. Driver å farger 4 ark til, som strekker seg helt fra frontlykter til baklykter og alt og alt i mellom.
Skal legge ut de når jeg er ferdig!

http://www.offroad.no/forum/uploads/1191775793/med_gallery_3312_78_175350.jpg

Går det ikke ann å få opp disse tegningene med tumbnail a? blir jo så stort dette. Men er ikke vitts å forminske de, da ser dere ikke hva som står der etter utskrift!

Oddimann
10-09-2007, 07:54
Joda,jeg søkte om skjema til -86 mod,og går ut fra at det var det jeg fikk.Det er godt med div.skjema her inne ser jeg,og det med sikringsboksen likte jeg godt.Det er ikke en dritt av instrumentene mine som virker som de skal,og nå kan jeg ihvertfall begynne med sikrings boksen.Takk for det Raymond.