PDA

View Full Version : Årsmøte i FOFF, Finland 26. januar 2008

Arne
10-19-2007, 09:21
Sakset fra www.formulaoffroad.se:

Årsmötet kommer att hållas i Finland på Ramada Airport Hotel som ligger bredvid Helsinki Airport.
Datumet är den 26 Januari 2008 och vi försöker starta mötet klockan 12 (Obs! GMT+2 i Finland)

Finn Nørlem Jensen
12-11-2007, 21:14
Jeg har tænkt mig at deltage i årsmødet, for at forberede mig bedre til formula i Danmark (14-15 juni 08) hvis nogen fra Norge tager rejsen til Finland ville jeg gerne vide hvor de rejser fra og hvornår de rejser, måske det var bedst jeg køre til Norge og tage følge med andre.
også om alle overnatter på Ramada Airport Hotel som ligger bredvid Helsinki Airport.

fastfoot
12-11-2007, 21:19
Jeg har tænkt mig at deltage i årsmødet, for at forberede mig bedre til formula i Danmark (14-15 juni 08) hvis nogen fra Norge tager rejsen til Finland ville jeg gerne vide hvor de rejser fra og hvornår de rejser, måske det var bedst jeg køre til Norge og tage følge med andre.
også om alle overnatter på Ramada Airport Hotel som ligger bredvid Helsinki Airport.

jeg reiser m fly lørdag morgen og hjem på søndag (sikkert m vondt hode ....crossbonedcrossbonedcrossboned)
overnatting blir på et hotel på flyplassen, ikke kommet info om det enda

lulle
12-11-2007, 21:30
jeg reiser m fly lørdag morgen og hjem på søndag (sikkert m vondt hode ....crossbonedcrossbonedcrossboned)
overnatting blir på et hotel på flyplassen, ikke kommet info om det enda

Info på formulaoffroad.se nå

KJELLIS
01-27-2008, 20:15
Nå noe nytt ifra møtet i Finland?

Arne
01-27-2008, 21:47
Nå noe nytt ifra møtet i Finland?

Ikke så mye spennende, det vil komme fyldig referat på www.formulaoffroad.se om ikke så lenge.

Hans Mäki ble gjenvalgt som President, Roar Johansen som ansvarlig for tekniske spørsmål.

Det innføres faste startnummer igjen (Mäki ble gladThefinger).
Startnummer tildeles etter fjorårets plassering i Nordic Cup. For å gjøre det enkelt, benytter vi disse i Norgescupen også. Nye førere og førere som bytter klasse får tildelt startnummer etterhvert som de melder seg på.

Vi fjerner "3-meters" regelen. Det blir nå friere sporvalg, portene skal kjøres i riktig retning og rekkefølge. Tillatt kjøreområde avgrenses med absolutt ytterlinje.

Det blir ikke lenger mulig å fortsette etter rulling i tidsbane (likt i alle baner).

En-seter Modified biler forsvinner fra 1. januar 2010. Fra samme dato blir gass-hydrauliske "bump-stops" påbudt for alle .
Gass-hydraulisk fjæring godkjennes uten ekstra "bump-stops".

Det blir løp på Hella, Island 24. og 25. mai. Subsidiert transport for et antall biler, Bubbi kommer med nærmere info.

Det jobbes med løp i nærheten av Stockholm i midten av September, avklares senest 15. juni.

Løpet i Danmark blir nær Ålborg i et utrolig fint sandtak, høyt og løst.......

KJELLIS
01-27-2008, 22:00
ok det var da noe nytt. Hmm bredere baner er ikke det litt feigt da?Thefinger

jan terje
01-27-2008, 22:40
Løpet i Danmark blir nær Ålborg

Litt lenger sør enn Ålborg, ca 1,5 time, ved Skanderborg.
Enkelt å finne foresten, kjør til dere ser ett Boeng og sving til høyre, kjempe fin "grusgrav".

jan terje
01-27-2008, 22:46
Ett bilde:

KJELLIS
01-27-2008, 22:47
Ålborg:p:p:p

fastfoot
01-28-2008, 07:32
ok det var da noe nytt. Hmm bredere baner er ikke det litt feigt da?Thefinger

litt ening, blir vel lettere å komme opp, men man gjør det for att det skal bli lettere for dommerene og att det skal bli mere rettferdig dømming...

Arne
01-29-2008, 08:26
Litt lenger sør enn Ålborg, ca 1,5 time, ved Skanderborg.
Enkelt å finne foresten, kjør til dere ser ett Boeng og sving til høyre, kjempe fin "grusgrav".

Du har så rett JT, er nok bedre å si nær Århus...................

Arne
02-01-2008, 17:58
Du har så rett JT, er nok bedre å si nær Århus...................

Lat:N 56 629,37
Long:E 9 57 56,65