PDA

View Full Version : Kulmoen 16. og 17. juni

Arne
02-18-2007, 10:37
Vi er i gang med planlegging av årets første Formula Offroad stevne. Løpet inngår både i Norgescup og Nordic Cup, vi må derfor legge ned litt ekstra i dette løpet.
Behovet for engasjerte funkjonærer er stort og vi hører gjerne fra deg hvis du vil ta i et et tak. Tips om potensielle sponsorer er også velkommen informasjon.
Ta kontakt på post@formulaoffroad.no ..............................

Panzerwagen
02-19-2007, 22:00
Hei Arne...
;)Je melder meg til dugnad i sandtaket kvelden i forveien, oppfordrer andre førere fra nærområdet til det samme og skulle jeg ikke klare å få bilen ut av garasjen grunnet de newburn breie skjermene så tar jeg en 2 dagers økt som funksjonær. :)
Panzerwagen

shortlux
02-20-2007, 14:06
jeg kan bidra med film og foto hvis jeg får lov

fastfoot
02-20-2007, 19:30
Hei Arne...
;)Je melder meg til dugnad i sandtaket kvelden i forveien, oppfordrer andre førere fra nærområdet til det samme og skulle jeg ikke klare å få bilen ut av garasjen grunnet de newburn breie skjermene så tar jeg en 2 dagers økt som funksjonær. :)
Panzerwagen

melder meg til å demonter garasje.........;) ;) ;)

Arne
02-23-2007, 20:43
jeg kan bidra med film og foto hvis jeg får lov

Du er hjertelig velkommen, husk å få deg fotovest så du får filmet best mulig.

LøvSkogeN-RacinG
03-22-2007, 11:28
Kan sikkert være funksjonær i bakken jeg.. Bare jeg slepper å være running rabbitcrossboned

Arne
03-22-2007, 21:59
Kan sikkert være funksjonær i bakken jeg.. Bare jeg slepper å være running rabbitcrossboned
Vi skal nok finne en bra jobb til deg Thomas, men du som er ung og sprek må jo få løpe litt da.................

LøvSkogeN-RacinG
03-23-2007, 10:21
ung hvertfall:cool: helst en plass der jeg ser litt dacrossboned