PDA

View Full Version : Jeg må desverre gi meg i NBF

Tommy
10-29-2007, 21:14
Jeg begynte for noen mnd siden i ny jobb og har etter en nøye vurdering funnet ut at jeg ikke lengre har tid til å sitte i ferdighets seksjonen der jeg har hatt ansvar for Biltrial og TT.
Jeg har vært med i snart 2 år og vært ressurs person for biltrial før det siden Norgescupen ble lansert i 2000.
Det har vært en morsom og hektisk tid, og det jeg uten tvil er mest fornøyd å få til Juniorkjøringen.
Vi jakter for tiden på en ny person til å overta, om ikke den riktige personen finnes vil Arne Johannessen igjen overta ansvaret for biltrial.
Oppgavene i Seksjonen består i å utarbeide regelverk, terminlister være kontaktperson for klubber osv...
Man bør også kunne møte i Oslo 4-6 ganger i året på møter i seksjonen...
Noen som føler seg kallet eller vet om noen gi meg beskjed på PM
Vil takke dere alle for den støtten og all hjelp jeg har hatt denne perioden..

Arne
10-29-2007, 22:05
Jeg har tidligere søkt etter min erstatter i NBFs Ferdighetsseksjon, men vi kom til en ordning når Tommy tok over ansvaret for TT og Biltrial.

Det er absolutt ingen varig løsning at dette nå kommer tilbake til meg, min prioritet vil fortsatt være Offroad Racing. Jeg har ingen mulighet til å ta tak i annet en regelverket for TT og Biltrial, noe som igjen kan bety vesentlig innstamming i forhold til dagens tolkninger.

For sportens beste er det nå viktig at dere aktive kommer på banen med forslag til nye ressurspersoner for Terreng Touring og Biltrial.
Det som for meg synes viktigst akkurat nå, er å få inn noen habile teknikere som har utøvernes tillit.
Forslag kan sendes til Tommy eller meg..................

KJELLIS
10-29-2007, 23:22
Hæ,Det er synd hva skal du finne på nå da?

Tommy
10-29-2007, 23:31
Heisann... jeg skal bare kjøre....crossbonedcrossboned

hjallis
10-30-2007, 11:45
Det var synd tommy jeg syns du har gjort en kjempe bra jobb.

jonny puma
10-30-2007, 18:10
Virka som du gjor en bra jobb Tommy..:) Har itj vært i gamet så leng men fikk me mæ d..:)

Tom K
10-30-2007, 18:44
Tommy er kanskje litt utbrent? han har jo hatt en finger med i nesten alt av offroad arrangement de siste 10 åra;)