PDA

View Full Version : Vinsj i krybbe stjålet fra garasjen til BGnor...

hoel-in-one
10-30-2007, 23:16
En eller flere IDIOTER har stjålet hele krybba med vinsj og fjernkontroll fra garasjen til BGnor.

Demontert rett fra bilen.
Heldigvis er dette kinesisk feilvare som sannsynligvis vil brenne opp og ødelegge hele det elektriske anglegget på bilen det monteres på.

De som har stjålet vinsjen er hjertlig velkommen tilbake i butikken !

Tar gjerne mot tips om noe slikt skal selges billig her på forumet.

Hvilket merke ?? Med i esken lå det flere muligheter bla T-Max og et annet merke jeg ikke husker.

Tror dere ikke at de idiotene som stjal vinsen.. jeg kan ikke tro noe annet.. i natt klipte opp porten og stjal en kundebil. Bilen skulle klarkgjøres for salg. 1988 Pajero, kort type, ny 2,5TD motor og i skikkelig fin stand.

Denne er så fin karosserimessig at den bør bli gjenkjent i miljøet !! Har gått i Portugal siden den var ny på norske skilter.

Vedlagt bilde

Eieren av bilen er Ole Edvard Antonsen.

Tom K
10-31-2007, 21:29
Whow, Hvit Pajero UTEN krokan.......denne skulle vel ikke være vanskelig å kjenne igjen:eek:

Chevysub
10-31-2007, 22:42
Bagatell kanskje, men er bildet gammalt ??

bilen/skiltet har gul oblat og er begjært avregistrert i Januar, i år. Så håper dem er så lure at dem kjører med den, da blir dem stoppa

hoel-in-one
11-01-2007, 12:14
Bildet er ikke gammelt, det var akkurat derfor den stod hos meg for at småting skulle fikses før EU kontroll og salg.
Jeg tror vi har en mistanke til hvem det kan være... men det kan selvsagt ikke bevises enda.

Chevysub
11-01-2007, 12:27
Du får si ifra, så trommer vi sammen en "dengegjeng" crossboned

Red_Baron
11-01-2007, 21:03
Du får si ifra, så trommer vi sammen en "dengegjeng" crossboned

I'm in....

hoel-in-one
12-05-2007, 21:13
Dette vil dere ikke tro..... men om dere ser hva jeg har skrevet i de tidligere innleggene om bilen og dens nye eier - så stemte alt sammen.

Jeg skal ikke legg ut navnet, men les historien.

Dette er en kunde av BGnor - heretter kalt kunden, som var på befaring med kamerater - lurte på noen småting og jeg fortalte om bilen.
Samme kveld er det brekk i garasjen bak og vinsjen blir stjålet fra bilen til Steffen her på jobben ... ja, de nevnte at de trengte vinsj, og spurte etter priser ... allerede da hadde vi mistanke - og når bilen forsvant natta etter - var mistanken bekreftet. En kunde som var tilstede samtidig som "kunden", la merke til interessen, og jeg fikk mail om dette etter at han leste etterlysningen.
... han er nok bruker av forumet, og derfor lot jeg vær å skrive noe mer.
Vraket dere ser lenger opp ble identifisert som "kunden"`s, oppi containeren til arbeidsgiveren hans. Hvor lang tid tar det å legge sammen to og to ? Vraket manglet dashbord, rattstamme, batterier og dørlåser - nemlig alt man trenger for å fikse en stjålet bil... og ikke nok med det, vraket var ikke meldt stjålet... og det er det jo en innlysende grunn til, da ville jo ikke "kunden" hatt skilter til nyervervelsen. Nå fant vi ut at vraket skulle vært EU godkjent i april... og brått kom den som EUgodkjent den 9/11 uten mangler !! Når vi studerer bildene av vraket - finnes det ikke en mann som hadde latt den gå gjennom kontroll uten å rive skiltene av den.
Slik jeg og flere andre ser det, har "kunden" ventet med å plassere vraket til den "nye" bilen ble godkjent... Det verste av alt er at han etter å ha stjålet vinsjen og bilen - følger min "velkommen tilbake" oppfordring, og kjøper skjermbreddere og karosserihevesett og firkantfeste til vinsjen...
... og plutselig en dag er det en som ser bilen på vei til Lillestrøm sent en kveld... og vips var eventyret ute.
Chassisnummeret var ikke endret eller byttet på bilen, kun aluskiltet på torpedoveggen.

Det er vel ikke nødvendig å si noe mer om denne saken, og kundenummeret er sperret for videre handling - og verkstedet som EU godkjente den stjålne bilen har et alvorlig problem - vi vet hvem det er, det gjør også biltilsynet - uff så pinlig for en stor norsk bedrift som sender pakker verden over... de glemte å sjekke at bilen var i EU stand - glemte å sjekke chassisnummer..
Jeg får bilen tilbake fra politiet så fort den er "løslatt", og jeg tipper at "kunden" får en regning på alt som ikke stemmer. Thefinger

Holten
12-05-2007, 21:19
Godt å høre at det har ordna seg!! crossboned Skulle hatt seg rund juling han der ser/leser jeg..

Chevysub
12-06-2007, 00:08
Dengegjenger er klar i høstmørket Odd Arild.

Ikke at vi oppfordrer til noe ulovlig....Men det ække lov å knabbe heller :)

Hvis du ikke vil legge ut kunden her, spre det på pm, så veit vi hvem vi skal holde oss unna ihvertfall. Jeg hadde blitt glad for det ihvertfall.

Tyveri er så uedelt og simpelt.

hoel-in-one
12-06-2007, 22:51
Dengegjenger er klar i høstmørket Odd Arild.

Ikke at vi oppfordrer til noe ulovlig....Men det ække lov å knabbe heller :)

Hvis du ikke vil legge ut kunden her, spre det på pm, så veit vi hvem vi skal holde oss unna ihvertfall. Jeg hadde blitt glad for det ihvertfall.

Tyveri er så uedelt og simpelt.

Jeg kan love at navnet og adressen blir offentlig om det er skjer noe liknende i nærmeste fremtid - jeg regner med at han ikke liker meg lenger.....

Hva kan jeg si - vær forsiktig i Lørenskog-området.

Chevysub
12-08-2007, 13:34
Du får sende KUKKEN (unnskyld språkbruken) regning for hele sulamitten, bil, vinsj, skader på bygg etc etc.

Betaler han ikke, vel, inkasso og forliksråd etc etc.

Skal bli fint den dagen han vil ha lån/mere lån. Ødelegge fremtiden sin bare pga idioti og grådighet.

Hvis jeg skulle stjele alt jeg hadde lyst på......da hadde jeg stjælt mye.

Bedre å betale, så slipper man å være redd for at noen skal se det. Og man får litt bedre sammvittighet. Noe enkelte RASSHØL ikke har.crossboned

hoel-in-one
01-27-2008, 21:02
Bilen er endelig frigitt fra politiet.. men det tok litt tid. "Kunden" nektet for å ha stjålet bilen - den hadde han kjøpt av en eller annen på 4x4butikken ! Oi, da hadde vi sikkert anmeldt tyveri :o
Jeg trenger en del interiørdeler - dashbord - tullingen har gjort noe av det mest bedervelige høyttalermontajse jeg noen sinne har sett, og dermed kappet i filler den nedre delen med stål. Det samme med dekslene på B stolpen og dørtrekk. Bilen har blå innredning. Jeg legger ut bilder senere.. Det lukter søplecontainer inne i bilen... fy F*** ! Han har også montert uoriginale framstoler - ønskelig med originale.