PDA

View Full Version : Jævla idioter som kritiserer..

ChevyHoe
11-02-2007, 16:12
Er dem røde, eller er det bare jeg som ser rødt?
...eller er det misunnelse dem er grepet av?

Amcars er et faens hett tema på Diskusjon.no, og måtte bare slenge inn en post der..

[http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=657796&st=1600&gopid=9826751&#entry9826751

idioter.. ThefingerThefingerThefinger

Chevysub
11-02-2007, 19:40
Næh, dem er bare idioter Thefinger

Folk som har for lite fritid driver ofte sånn. De er nødt til å plage andre.

Nakkeskudd er en grei og permanent løsning for folk med permanent idiotsyke

Chevy-Sheriff
11-02-2007, 19:51
Vent til dem vokser opp å får familie.

...når du skal rekke å levere en i barnehage og en på skolen, før du må haste av gårde på arbeid.....

DA er det sikker praktisk å ta BUSSEN.......:rolleyes:

Dools
11-02-2007, 20:21
Ja for bussen er innmari praktisk i det landet her....
Og for ikke å snakke om toget, (rutetidene passer, toget kommer (og går) når det skal....:confused: Det er billig :confused::confused:
Ehhh, tja, er jnok en grunn for at jeg allltid kjører bil.

ChevyHoe
11-02-2007, 20:58
hehe.

Herlig å være et sted man får forståelse!

Dools
11-02-2007, 21:33
Da jeg bodde på dal fikk jeg tilbud om en kul jobb i Oslo. Vurderte lenge å ta den, Men ...... så sjekket jeg kollektivtider / priser...
Joda, en halv mnd lønn månedskort, og alt korresponderte jo så godt at jeg kom til å bruke ca +/-1 time til jobb. det eneste problemet var at da kom jeg 6 minutter for sent HVER dag... dette er ikke populært hos noen arbeidsgiver. (begynte 09,00) Så da var jo valget å ta toget 1 time tidliger.. så hva gjør man da ?? :confused: Drar hjemmefra enda en time før og sitter på jobben i ca 55 minutter FØR man begynner UTEN å få betalt ? og i tilegg, når man skal hjem ca 15,00 så rekker man akkurat ikke toget og må vente på neste tog som går 1 time senere ?. Konklusjon, minst 2 timer bortkastet tid i bare å vente. en halv formue for å sitte å skrangl på noe som kanskje kommer, kanskje går, og kanskje er i rute.+:confused:Nå er jo ikke NSB kjent for å holde rutetider og ha alt operativt....
Jeg ga faen i hele jobben. Tok jobben hos Steinar Stolen og kjørte STOLT til og fra jobb i min CHEVA..:cool:
Kollektivt funker ikke akkurat i denne steinrøysa her...

Kjersti.grnpirate

ChevyHoe
11-02-2007, 21:46
Amen!!