PDA

View Full Version : LMC Truck

Tom K
11-11-2007, 11:36
Er det noen her som har bestillt deler fra LMC?
Jeg bestillte en el motor til vindusheisen derfra for snart 3 uker siden, den er fortsatt ikke sendt fra usa og jeg fikk en mail med beskjed om at porto ikke var $20 som først avtalt, men $60.crossboned

kommer aldri til å bestille så mye som en skrue fra dem igjencrossboned

1911
11-11-2007, 14:46
Jeg har bestilt fra LMC to ganger. Har ikke hatt trøbbel. Men den siste forsendelsen ble dyr pga lengde. Jeg kommer til å handle derfra flere ganger, men jeg skal ordne meg konto og adresse så jeg kan bruke jetcarier.

Oddimann
11-11-2007, 21:35
Høres noe rart ut,hvis de sier 20 Dollar,så bør vi kunne forholde oss til det. Men LMC truck er vel det som jeg har hørt mye posetivt om.Men hvordan vi får en sånn konto vet jeg ikke. Det er og noen som sier at om du vil ha varene kjapt,så må du risikere å betale mer i frakt,enn om du sier du har god tid,(ca 3 Uker.) Det er også noen som sa at du måtte gi beskjed at de skulle sende de via USPS Tror det var Chevy lpge som sa det,husker ikke helt.Men er det noen her inne som kunne rettlede meg og kansje andre, ang. dette med konto??
Men Tom,ringte du ned dit og bestillte,eller sendt du bare en mail??

raffe
11-11-2007, 23:03
Hei. Har bestilt deler fra LMC flere ganger. Det har gått bra det. Men tar fort ca 6 uker før delene kommer til norge. Noe som er litt dumt med LMC er at de bruker litt store esker til ting, så frakten blir litt dyrere enn den hadde trengt. Men går vel muligens å kontakte de, og be de pakke litt mere kompakt, siden det skal helt til norge. Jeg har brukt Magnum/ Jetcarrier, er bare å lage seg profil. Så kommer det rett hjem til deg eller nærmeste postkontor. http://www.magnum.no/

Tom K
11-12-2007, 09:32
Høres noe rart ut,hvis de sier 20 Dollar,så bør vi kunne forholde oss til det. Men LMC truck er vel det som jeg har hørt mye posetivt om.Men hvordan vi får en sånn konto vet jeg ikke. Det er og noen som sier at om du vil ha varene kjapt,så må du risikere å betale mer i frakt,enn om du sier du har god tid,(ca 3 Uker.) Det er også noen som sa at du måtte gi beskjed at de skulle sende de via USPS Tror det var Chevy lpge som sa det,husker ikke helt.Men er det noen her inne som kunne rettlede meg og kansje andre, ang. dette med konto??
Men Tom,ringte du ned dit og bestillte,eller sendt du bare en mail??

Jeg bestillte via hjemesiden deres, der kom det fram at frakt skulle være $20, je betalte med visa og etter 3 uker kom det beskjed om at frakt var 3 ganger så dyrtcrossboned

Oddimann
11-12-2007, 18:54
Takker for tipset.Nå har jeg lagra jetcarriere til favorittene,så jeg får laget meg en konto.
Men etter at jeg har bestillt og betalt,må jeg ikke kontakte LMC da og si at de skal levere pakken til adressa mi som jeg får hos jetcarrier?

TheChieF
11-12-2007, 20:39
Takker for tipset.Nå har jeg lagra jetcarriere til favorittene,så jeg får laget meg en konto.
Men etter at jeg har bestillt og betalt,må jeg ikke kontakte LMC da og si at de skal levere pakken til adressa mi som jeg får hos jetcarrier?

jepp, det er helt riktig, og hvis det ikke haster, så lønner det seg å bestille sjøfrakt av jetcarrier og ikke fly frakt, da sjøfrakt er billigst.

raffe
11-13-2007, 22:33

Du behøver ikke kontakte LMC, du får en egen addresse for båt frakt og en for fly frakt hos Jetcarrier. Det er den adressen du oppgir til LMC når du bestiller.Alt som blir sendt til en av de adressene blir bare vidresendt av Jetcarrier til den adressen du har oppgitt i Norge. Bare husk å oppgi rett adresse (kan fort bli dyrt hvis du har en stor pakke som havner på flyfrakt isteden for båt frakt):)

Tom K
11-19-2007, 14:03
I dag kom pakken fra LMC, først trodde jeg at jeg hadde fått feil pakke for den var så jækla diger, esken rommer ca 40liter og pakka som jeg måtte grave fram fra isoporkulene er på størrelse med 2 pakker tobakk, ikke rart det er dyr fraktnewburn

dessuten så var det deffekte gjenger i to av festehulla på motoren, jævla taiwan drittcrossboned