PDA

View Full Version : Har kjøpt meg Dodge Ambulanse...

knixen
11-12-2007, 21:03
Må få lagt inn bilder her etterhvert... Men vistnok rustfri og med under 60000km...

Alt unntatt bremser funker, bremseslangene har tatt kvelden...

Blir spennende å se, noen som kjenner til disse???

knixen
11-12-2007, 21:12
bilder

hoel-in-one
11-12-2007, 22:43
Hvor skal dette ende..... er du så syk Knut at du må ha en egen ambulanse ? Kanskje sambo`n kalte deg syk, og du tok henne på ordet ..hehe;)

Amund
11-12-2007, 23:54
Pøh. Klart man må ha masse ting man finner ut at man ikke trenger etter en stund. Er veldig moro helt til man har kjørt det et par ganger og finner ut at 'hva faen skulle jeg med detta'? Jeg har en ganske grei liste med sånne...

Blesvik
11-13-2007, 00:06
Du er syk du også Amund!:p

jan terje
11-13-2007, 05:23
Ja Knixen, en slik hadde jeg og. Den er solgt til Danmark. Det burde du også gjøre.Thefinger
De ble bare laget i 2-3 år, og de er kommet til Norge som en del av Marshall hjelpen etter krigen.
Deler er ingen problem.

knixen
11-13-2007, 08:05
Kan godt selge den videre... Noen som vet hva denne er verdt??? :eek:

jan terje
11-13-2007, 08:12
Annonser den i England eller Holland. Let etter noen millitærbil sider. Hadde den vært orginal med bårer og det hele hadde den gått for en høy pris.
Får enda henvendelser på den jeg hadde fra hele Europa. Den var heller ikke orginal og manglet alt orginalt utstyr. Desuten hadde noen begynt på en "van" inredning i den...

Harald
11-13-2007, 09:07
No e du blidd sånn som han Henning i Harstad bare med litt tyngere biler.
Ska det hete, Knuts ærlige bilsalg?
Mvh
Harald
Vitara Ome 30"
(sist sett bak en LJ)

Ps Biln va stili

knixen
11-13-2007, 09:48
Annonser den i England eller Holland. Let etter noen millitærbil sider. Hadde den vært orginal med bårer og det hele hadde den gått for en høy pris.
Får enda henvendelser på den jeg hadde fra hele Europa. Den var heller ikke orginal og manglet alt orginalt utstyr. Desuten hadde noen begynt på en "van" inredning i den...

Hva er mulig å få for den?? Den er såvidt jeg vet original slik brannvesenet har brukt den...

No e du blidd sånn som han Henning i Harstad bare med litt tyngere biler.
Ska det hete, Knuts ærlige bilsalg?
Mvh
Harald
Vitara Ome 30"
(sist sett bak en LJ)

Ps Biln va stili

Knixens cars`n`shit tror jeg heller... Thefinger

Ps, takk :)

knixen
11-13-2007, 09:49
Hvor skal dette ende..... er du så syk Knut at du må ha en egen ambulanse ? Kanskje sambo`n kalte deg syk, og du tok henne på ordet ..hehe;)

He he... kjøpte denne i fylla egentlig... Uten å ha sett den... Kjærringa var til og med tilstede... :eek:

jan terje
11-13-2007, 10:01
Den er nok ikke så orginal dessverre. Det er laget ekstra luker og dører her og der.
Legg den ut for 30-40 på E-bay eller om du finner en millitær historisk annonseside.

Henning
11-13-2007, 10:03
Sånn har æ hatt... men det va en brannbil...

Fikk dein gratis før at æ gadd å hent den... brukte dein litt å fant ut at dein brukte sånn 4-5 liter på mila...reiv ut innredninga i skapet.. spikra fast en sånn alt i ett hagebenk baki å sællte dein tel Russ 2001 før 15 laksa... Thefinger

Henning
11-13-2007, 10:05
ps... sånn prismessi så bruke sånne gamle brannbila å gå før meila 15-25000 ailt ailt før mye spør du mæ

Chevy-Sheriff
11-23-2007, 12:19
Brannbil, Ambulanse, Sugge

.......etthvert hjem/gardstun bør ha minst ett av disse kjøretøyene..... :D :D :D

Amund
11-23-2007, 17:01
Brannbil, Ambulanse, Sugge

.......etthvert hjem/gardstun bør ha minst ett av disse kjøretøyene..... :D :D :D

Du glemte fullsize veteranpickup og Unimog. Jeg har faktisk greid å kun ha en av gangen faktisk.

BDM
12-21-2007, 06:54
Heyy....jeg er den heldige som købte ambulancen fra jan terje...;-)....super bil.....men det er en 1942 års model....en WC...weapon carrier model nr 54.....altså wc54.....det er en ægte krigsbil......men den model du har købt der er en "efter" krigsbil.....det er en power wagon.!!....så den er ikke helt så meget værd.....men den er forberedt til winsch der på fronten....det er en god ting. En bil som den der kan vel i dk koste omkring 20.000dkr, måske lidt mere om man møder den rette som vil købe den.

Hilsen Bo i dk