PDA

View Full Version : Ønsker seg slettet

Ronny Blørstad
11-18-2007, 21:53
Til De Rette.

Vær Så Vennelig å Slett Min Profil På Pirate4x4.no
Det Er Ingen Vits For Meg å Ha Profil Her Lengere, Siden Jeg Har Mistet All Interesse For 4x4 Takket Være Biltilsynet.

Jeg Må Si Jeg Kommer Til å Savne Dere, Dere Er Noen Flotte Folk Og Har Et Fantastisk Miljø.

Takk For Alt

Mvh Ronny Blørstad

knixen
11-18-2007, 21:55
Det er nok en sak for Tommy som er administrator her!

Utrolig synd å miste deg her Ronny! Du kan jo ringe meg, har forsøkt å ringe deg. Håpet burde ikke være ute ennå...

Tommy
11-18-2007, 22:03
Veldig leit å høre Ronny, send meg en PM så sletter jeg deg, ikke noe problem...

Ronny Blørstad
11-18-2007, 22:03
Det er nok en sak for Tommy som er administrator her!

Utrolig synd å miste deg her Ronny! Du kan jo ringe meg, har forsøkt å ringe deg. Håpet burde ikke være ute ennå...

Ja Knut, det er trist. 4x4folket er en fantastisk fin gjeng.
Men som det står over "takket være biltilsynet".

Har fått alt for mye negativt fra den etaten.

krølle
11-18-2007, 22:25
Så da bare lar du BT vinne? nono Det var synd

Ronny Blørstad
11-18-2007, 22:31
Så da bare lar du BT vinne? nono Det var synd

Før profilen min blir slettet, vil jeg bare si at dette har flere sider enn det ser ut til.
Det er et knippe av mennesker som har sagt seg villig til å hjelpe, men bakker ut når så langt kommer.

Ja, jeg lar BT vinne

Tommy
11-18-2007, 22:34
Da er ronnys profil slettet her inne...
Veldig synd når mydigheter gjør dette med oss og hobbyen vår...

Chevysub
11-18-2007, 22:34
Ikke la de inkompetente rottene slå deg. De er en minoritet og den største kvisa i staten som finnes. Små mennesker som for littegrann makt, og utøver den til de grader ovenfor den vanlige mann og kvinne i gata.

Det er dumt at du vil slettes som medlem fordi du føler deg slått av de svina.

Start heller en hatgruppe på internett. Nordmenn mot BT svina crossboned

Det hjelper vel ingen uansett. Men det hjelper heller ikke at du vil slettes som medlem, hva vil det tjene til ?

Det er bare du som har siste ordet, men jeg føler at det er på trynet at BT-makta skal få ødelegge. Stakkarslige folk som ikke har en skikkelig jobb engang. Jeg ler av de små rottene som tror dem er høye herrer i sine latterlige "uniformer"

Uniform, sa jeg det ? Minner meg om habitten til Nazistene, bortsett fra fargen. Moralen er den samme, slå ned på det vi ikke liker, hill oss.

sorry hvis jeg virker litt skærp i tonen, men synes de usle folka har for mye makt på alle områder. Og når det får et medlem til å ønske seg vekk i fra en slik klubb/forum, da blir jeg "indignert"

Eller rett og slett PISSE FORBANNA newburn:mad:newburn:mad:

Tom K
11-19-2007, 09:49
Hadde en gang en gammel Ford Falcon som bt ikke ville godkjenne fordi den var så flekkete å stygg:eek: bilen var gul med "corroless" brunt på hjulbuene der det var sveiset, ingen mangler på bilen, men etter litt trusler om både det ene og det andre så ble den godkjent;)