PDA

View Full Version : Off!! ble banka av en betong vei skille.

TheChieF
11-24-2007, 14:57
Hmmmm, forbanna betong vei skillern skulle stå akkurat der jeg skulle kjøre. typisk.

Sånn lkan det gå når det er litt glatt og ting står i veien. betong veiskillern klarte seg bra den, men det gikk værre med rønna.

Chevysub
11-24-2007, 16:59
Hehe, har ikke lært seg å slædde enda........Thefinger

Red_Baron
11-24-2007, 17:20
Skakke si no jeg heller... snurra som faen i rundkjøringa v felleskjøpet i ski i stad... Rundt og opp på rondellen og gravde noen fete spor oppå der! Thefinger

Men kunne ikke ta bilde. Måtte bare stikke fort som faen. Kunne jo ha kommet en snutfaen med dårlig dag..... :rolleyes:

Chevysub
11-24-2007, 17:31
TSK TSK STK, skam dere :)

TheChieF
11-24-2007, 17:42
Skakke si no jeg heller... snurra som faen i rundkjøringa v felleskjøpet i ski i stad... Rundt og opp på rondellen og gravde noen fete spor oppå der! Thefinger

Men kunne ikke ta bilde. Måtte bare stikke fort som faen. Kunne jo ha kommet en snutfaen med dårlig dag..... :rolleyes:

Hehehe, er du redd for purken da?? Thefinger Thefinger

TheChieF
11-24-2007, 17:44
Hehe, har ikke lært seg å slædde enda........Thefinger

Det var faktisk den som kom løpende etter meg. :D :D

det var litt is under snøen og litt for fort rundt svingen, og da kom den. måtte jo prøve doningen på glatta.

så nå er det frem med kutter og få av det styggeste på fangern, kline på med hammerite inntil naboen her har tid til å rette den opp.

Regner med at jeg ryker på en bak dør også. den har fått en krøll på seg.

Red_Baron
11-24-2007, 21:59
Hehehe, er du redd for purken da?? Thefinger Thefinger

Er det når en kompis av meg mista lappen i 3 mnd for "drifting" i en rundkjøring...Thefinger

Kjedelig at det skjedde uansett med bilen din da Øyvind! Så jo nesten helt strøken ut den!

TheChieF
11-25-2007, 23:19
hahaha, strøken og strøken fru blom. er detsverre litt stål mark på den, men godt skjult.