PDA

View Full Version : årsmøtet

Tommy
11-27-2007, 06:10
Når dukker innbydelsen til årsmøtet opp???

supersvein
11-27-2007, 08:19
Når dukker innbydelsen til årsmøtet opp???

Etter hva jeg vet, så skal denne allerede være på vei i posten.
Jeg for sikkerhetsskyld skal sjekke saken.

Ove
11-27-2007, 12:33
Bare for å gjøre det lettere å organisere meg selv , når er møte ?

Førstkommende fredag eller neste fredag ?

supersvein
11-27-2007, 12:35
hint:
www.arendaloffroadklubb.com

Ove
11-27-2007, 18:10
hint:
www.arendaloffroadklubb.com (http://www.arendaloffroadklubb.com)

Joda fant det der nå , men det er som jeg har ymtet frempå før ;

siden vi har dette klubbforumet her , hvorfor legges ikke slik viktig info ut her ???

Maylinn
11-27-2007, 18:34

siden vi har dette klubbforumet her , hvorfor legges ikke slik viktig info ut her ???

Er helt enig....

supersvein
11-27-2007, 21:48

Hva skal da klubbens webside brukes til?
Trenger vi den i det heletatt?

Dersom all informasjon skal legges på forumet i tillegg, vil vel meningen med å legge informasjon på klubbens webside være veldig begrenset, og igjen gi folk og fe enda mindre grunner til å bruke websiden.

...jeg sparer gjerne tiden jeg bruker på å lage websider for klubben, kanskje jeg kunne få tid til min private web også :mad:

Tommy
11-28-2007, 05:43
klart vi trenger klubbsiden... men en link her når noe legges ut vil øke trafikken ikke gjøre den mindre...

Ove
11-28-2007, 07:11
En liten setning her inne med at klubbsiden er oppdatert holder !

Må si at dessverre blir det skjelden jeg er innom klubbweb'en og titter , til det skjer det for lite der ......

Men når det er sagt , så mener jeg også at arendaloffroadklubb.com er en nødvendig og viktig side.

Så all honør til deg Svein for å holde på med disse sidene til klubben !

supersvein
11-28-2007, 08:12
Må si at dessverre blir det skjelden jeg er innom klubbweb'en og titter , til det skjer det for lite der ......

Dette er vel egentlig problemet.
Jeg mener det burde være naturlig å lete på klubbweb'en når en lurer på info angående møter og arrangement for klubben.

Det blir en naturlig følge at det skjer lite på klubbweb'en når alle bidrag nå går til forumet istedenfor. Noen eksempler:
- Nyheter, nå kommer alle fakta og rykter til egen tråd på forumet.
- Bilder, alle legger nå bilder primært på forumet, og noen få på private web'er. (vi får ingen bidrag til klubbweb'en, og paradokset er at det likevel etterlyses bilder her).
- Til salgs, dette var den delen av websiden med flest bidrag og oppdateringer når jeg overtok webansvaret. Nå velger folk naturlig nok å lage sine egne annonser, og dermed er tjenesten på klubbweb'en overflødig.

tips:
Hva med å bruke klubbweb'en som startside på webleseren sin? Der står alltid øverst på førstesiden når den sist var oppdatert. ...og der er til og med direktelink til forumet.

Jeg har til det kjedsommelige etterlyst bidrag til klubbweb'en, og gitt opp. Med mindre dette endrer seg, vil det ikke kunne "skje mer" der.

Jeg kan selvfølgelig lage en tråd i forumet som vil inneholde 143 innlegg hvor det står "oppdatert." Men jeg blir virkelig i tvil om meningen med en klubbweb når en må løpe rundt på forskjellige forum for å hente egne medlemmer for å lese den hver gang den oppdateres.

Bergum
11-28-2007, 10:22
Tips:
Plukk tilfeldige bilder fra forumet, og legg det i skiftende intervaller på websiden.
La alle sticky tråder ligge på forumet.
Bruk RSS'en til å vise innlegg på websiden.

supersvein
11-29-2007, 07:46
Det er bekreftet at innkalling til årsmøtet er postlagt, så dette skal dere ha i postkassen med det aller første. Desverre litt forsinket, men like rundt hjørnet som sagt.

nbm
11-30-2007, 03:29
jeg bruker kun klubbsiden når jeg skal inn å se om det er skjedd noe nytt i klubben eller forumet tror jeg har gått direkte inn på pirate siden ett par ganger eller noe