View Full Version : Alu Radiator?
Tenkte jeg skulle bestille meg alu radiator ifra summit nå sammen med noe annet jeg skal ha.
Men, vil først sjekke om det er noen her i landet som selger no sånt?
Noen som veit?
Link til den jeg skal bestille:
http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=FLX-58295L
Är du beredd att lägga ner närmare 1000 USD så finns det bättre kylare för ungefär samma pengar. PWR och C&R Radiators har betydligt bättre kylare med Spal fläktar. Flex A Lite har ju inte det bästa rycktet.
Ett betydligt billigare alternativ kan ju vara att köpa en kylare från en skrotad Volvo 850, S/V70 med turbo motor. Dom kyler mycket bra. Även audi A6 med 2.7t eller v8 har stor kylare.
Er jo en dyr radiator, men er jo også dobble vifter.
Skal kjøle en chevy 350.
Har elektrisk pumpe til 350ien, radiatoren blir stående bak i bilen, holder det da med den pumpa forann på motoren elelr burdte jeg satse på ei sirkulasjonspumpe også?
Ville nok satset på ei sirkulasjonspumpe i tillegg, kjekt å ha når du stopper bilen også for da kan vifter og sirk pumpe kjøle ned en varm motor ,
Ja, da får det bli ei slik ei også, ei sånn gammal v8 støpejernsblokk blir go og varm, bedre med for bra kjøling enn for dårlig.
Men er langt fram i prosjektet dette, vil bare begynne og planlegge litt, må ha plass til og montere alt mulig tjafs også.