PDA

View Full Version : trial-kalender

supersvein
12-13-2007, 21:58
God jul gutter og jenter!!

Vi lager en biltrial-kalender (se egen tråd (http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=8509)).
Kalenderen er noe alle offroadere burde skaffe seg til jul, og er ferdig merket med runder i Norgescupen, Sørlandscupen, samt Sand-Madness i juni, Eurotrial i Juli, Gjerstad-sladden i november, og medlemsmøter i AOK (siden det er "vår" kalender).
..inntektene vi får på kalendersalget, går rett i Eurotrial-kassa.

Prisen er kr 100,- per stk.
Dette inkluderer porto osv. for dem som må ha det tilsendt, dog vil vi sette pris på om flere klarer å bestille samlet for å begrense både arbeid og kostnader med forsendelser.
Jeg skal til Haugalandet i julen, og tar med kalendere. Kanskje noen hos dere kunne ta imot kalendere, og formidle for de av deres medlemmer som er interesserte?

Bestilling kan gjøres på pm, epost: kalender@arendaloffroadklubb.com, eller sms: 91770758
Ved bestilling MÅ du oppgi:
Fullt navn, antall kalendere du ønsker, og telefonnummer.
Ønsker du kalenderen(e) tilsendt, må vi også ha adressen naturligvis.

Betaling gjøres til:
Konto: 9722 17 26697 (Skandiabanken)
Merkes: Navn og telefonnummer

Vi kan også ordne det slik at dere får en liten beholdning for lokalt salg gjennom klubben hvis det skulle være aktuelt/interessant?

et lite bilde av kalenderen:
http://pirate4x4.no/forum/attachment.php?attachmentid=12031&stc=1&d=1195686084

Vier
12-15-2007, 11:40
God jul gutter og jenter!!

Jeg skal til Haugalandet i julen, og tar med kalendere. Kanskje noen hos dere kunne ta imot kalendere, og formidle for de av deres medlemmer som er interesserte?

Vi skal nok klare å få omsatt 5 stk tenker jeg, alt over det er i det blå... Folk her er utrolig treige med respons, men dette er kanskje ikke et ukjent fenomen for dere i sør heller Svein?

:(

Slimboyfeit
12-16-2007, 17:04
Jeg kunne tenkt meg en kalender. Passer sikkert bra i den nye garasjen.

Vier
12-23-2007, 19:46
De som vil kjøpe en kalender, og støtte Arendal Offroadklubbs arbeid med Eurotrial 2008 kan gi meg et hint. Jeg har noen i bilen.
Hvis det er noen tilovers, så tar jeg de med til Modalen. Så kan dere fra Bergen følge med årstidene dere også.

Tore Hansen
12-23-2007, 19:52
hvis noen tar med kalendere på nissetreffet,så kjøper gjerne jeg et par stykker hint,hint

Tommy
12-23-2007, 20:04
hvis noen tar med kalendere på nissetreffet,så kjøper gjerne jeg et par stykker hint,hint

Det har ikke du penger til Tore....

Berge-Olsen
12-23-2007, 21:20
De som vil kjøpe en kalender, og støtte Arendal Offroadklubbs arbeid med Eurotrial 2008 kan gi meg et hint. Jeg har noen i bilen.
Hvis det er noen tilovers, så tar jeg de med til Modalen. Så kan dere fra Bergen følge med årstidene dere også.

Legg av en til meg!

Vier
01-20-2008, 22:50
Jeg har fortsatt noen kalendre igjen...