PDA

View Full Version : Sand Madnes???

Tommy
12-14-2007, 06:10
Heisann
Jeg ser at det reklameres med Sand Madnes i Juni i en annen tråd, er dette noe vi skal arrangere eller??

supersvein
12-14-2007, 07:15
Heisann
Jeg ser at det reklameres med Sand Madnes i Juni i en annen tråd, er dette noe vi skal arrangere eller??

Vi kjører helg med konkurranser i Øvre Gjerstad i juni (som vi gjorde i år), men det blir da en SC-runde lørdagen, og "Sand-madness" på søndagen utenfor selve cupen. :)

Tommy
12-14-2007, 07:37
Da regner jeg med at dette er soikeren i kista for Pirate4x4 Jamboree.. da helga i Juli er opptatt med Sørlandscup og formula.. og alternativet da var en helg i Juli...
Regner med at det blir en redgjørelse i kveld på årsmøtet...

jan terje
12-14-2007, 07:49
Hvorfor ikke ha Jamboreen den helgen og kjøre en SC runde på Jamboreen?

Tommy
12-14-2007, 07:54
Vi ser hva vi får til vettu...møte i kveld.

supersvein
12-14-2007, 09:26
Da regner jeg med at dette er soikeren i kista for Pirate4x4 Jamboree.. da helga i Juli er opptatt med Sørlandscup og formula.. og alternativet da var en helg i Juli...
Regner med at det blir en redgjørelse i kveld på årsmøtet...

Kan det være så mye å redgjøre ?
Vi har ikke fått noe bekreftelse for SC #3 som var tiltenkt 1.juni, og måtte finne anledning for å arrangere denne selv (AOK). Når vi da først kjører konkurranse en helg, ville vi gjerne fylle helgen med enda et løp - som blir et trial-løp (ikke formula).

Hadde det vært luftet noe om jamboree-planer så kunne dette vært tatt hensyn til, men jeg ser ikke helt at våre konkurranser i juni skal være spiker i noen kiste for jamboree-planer måneden etter :confused:

Tommy
12-14-2007, 09:44
Jeg har luftet dette dette med både Jørgen og Janne for en stund siden, fikk da ingen signaler om at dette ikke var OK...
en redgjørelse er vel greit når det gjelder datoer og slikt.. men skjønner nå at dette er planlagt 1. Juni... eller tar jeg feil..

Juli er slik jeg har forstått det uaktuell, da dette ikke er mulig å få til i våre områder..
Betyr dette at det IKKE blir noe SC i Skien??

Spikeren i Jamboree kista er det absolutt ikke... men er nok da uaktuelt å kjøre dette i Gjerstad.. sorry for at jeg utrykte meg litt uklart..

supersvein
12-14-2007, 11:12
Noe med Jamboree ble aldri nevnt når terminlisten ble lagt på styremøtet denne uken, så akkurat det skal ikke jeg si noe om.
Det ble tatt stilling til hvilken dato som vil passe best i forhold til øvrige sikre konkurransedatoer (f.eks Norgescup).
For ordens skyld, så er det helgen 7.-8.juni vi har siktet på med SC #3, og Sand-Madness.

Terminlisten for AOK er ønsket å ha ferdig FØR årsmøtet, som var hovedsaken på styremøtet denne uken. Det var kun SC #3 som var usikker på terminlisten. Du (Tommy) forespurte Skien om denne runde på forrige styremøte 12/11, og har etter hva jeg har forstått purret for svar uten at vi har fått noen tilbakemelding så langt. Vi besluttet derfor å arrangere denne runden selv for å få lagt terminlisten.
Derfor er vi også istand til å kunne presentere en terminliste på årsmøtet.
...om terminlisten evt. kan endres hvis Skien skulle kunne bekrefte en runde med det første får vi diskutere på møtet i kveld.