PDA

View Full Version : Julehygge (kørsel) i Hylke D 28/12-2007

Palle
12-15-2007, 15:30
Vi kører lidt uformel hyggekørsel i Hylke Fredag den 28/12, fra kl. 10.30

I må gerne skrive her hvis i kommer, så vi har en pejling på antallet(køreområdet er jo ikke så stort).

Tips: Der findes PT en hel del mudder inde i skoven, så gummistøvler og træktov/spil, kan være praktisk, hvis man er til den slagscrossboned
Men der er jo også sandskråningernecrossbonedcrossboned til dem der ikke vil være vådeThefingerThefinger

Vi ses!
Glædelig jul

krüger
12-16-2007, 14:02
jeg er klar:cool: ses der!

Jimmi A
12-16-2007, 15:03
jeg vil også være der, hvis vi kan arrangere noget transport af suzuki'en fra bleld til hylke :rolleyes:

Palle
12-16-2007, 18:15
jeg vil også være der, hvis vi kan arrangere noget transport af suzuki'en fra bleld til hylke :rolleyes:

Det finder vi nok ud af, den er jo ikke så stor.

Bertram
12-18-2007, 12:21
Jeg vil også gerne komme.

Det bliver jo nok sidste mulighed for at komme lidt i skoven i år, så det bliver man jo næsten nød til at få med.

Mvh. Ulrik

Max
12-18-2007, 16:00
Det vil jeg gerne komme og kigge lidt på. Hvad tid på dagen starter i?

Mvh Max

Palle
12-18-2007, 16:16
Hej Ulrik og Max

Det lyder da herligt, vi starter ved 10-11 tiden(rettet i første indlæg)

Og ja. Ulrik, der er heller ikke mig bekendt flere træf, senere end dette i år??

Vi ses

Ivar Christensen
12-27-2007, 22:04
Hej
Jeg kommer også lige forbi på den fire hjulet knold hopper, hvis jeg da kan få den grave ud af værkstedet for bræder, plader og lægter der er foran som skal bruges til børne værelserne. ;)

Palle
12-28-2007, 08:10
Hej Ivar

Det lyder da rigtig godt.

Og stort tillykke med omstændighederne, tvillinger, det er godt nok vildt!!

Vi ses.

Palle
01-02-2008, 11:27
Hej Igen

Godt Nytår!!

Så har jeg vist fået styr på min pc igen.

I mine øjne havde vi i hvertfald en hyggelig dag, nok med lidt mere mudder end vi Plejer, at køre icrossboned

Vi fik grillede pølser og grillet Gløgg, til middagsmad, det var ret så fint, med lidt varme og hygge rundt om grillen, der i øvrigt var rigtig varm og god( vi var færdige med at grille:rolleyes:)

Valpen blev testet lidt mere, den kunne godt bruge et spær(eller to), men var super som pølsevognThefinger

Jeg har taget et par billeder med min telefon, lægger dem ud når jeg har fået dem over i pcen.
Hvis der er andre, der har billeder derfra, syntes jeg da bestemt, at de skal lægge dem ud, eller sende dem til mig, så lægger jeg dem ud.

jan terje
01-02-2008, 11:47
Ser du ikke ikke refererer til Hylke Trial klubb trial finale 2, og dermed står vel min sammenlagt seier?

Palle
01-02-2008, 15:45
Her er de få billeder jeg havde i min telefon.

Palle
01-02-2008, 15:49
Et par stykker mere.

Kom glad med flere.

Ivar Christensen
01-03-2008, 20:09
Endnu en gang røg der en af de dyre træk aksel denne gang til jule hygge i Hylke. Bare ved at køre lidt i bækken på nedslite dæk.
Man skulle fandeme tro det var en gammel popnitte man kørte i, som havde tranporteret en milion får hjem fra lang bordistan, men det er det bare ikke. Kun en næsten ny japener lort der kun har kørt 3375 km ØV også newburn

PS. En træk aksel koster kun 3632 kr/Stk.

MVH
Ivar

Palle
01-03-2008, 23:29
Det var squ da nittennewburn

Gad vide om man kan købe nogen forstærkede/uoriginale, evt i USA?
Hvor stor forskel er der på et suzuki led?
Tænker lidt på om man ikke kunne modificere sådan et?

Palle
01-03-2008, 23:37
Prøvede lige, at google lidt, der kom denne side op:

http://www.gorilla-axle.com/index.php?act=viewCat&catId=9

Det kunne måske være en løsning?Der er måske flere med samme problem, så man kunne lave lidt samhandel?

Ivar Christensen
01-05-2008, 01:56
Hej
En susuki aksel er aldt for stor det kun 12mm kugler i ledet.

Men den hjemmeside ser da meget spændende ud dem vil jeg da prøve at snakke med om rep. sæt jeg kan godt bruge 3 stk. til aksler som ligger på defekt lageret.:p