PDA

View Full Version : Til alle medlemmer og alle på Pirate4x4

Bergum
12-31-2007, 00:49
Nå er året inn i sine siste timer, og vi venter på at kveldens raketter skal lyse opp himmelen.
Måtte det nye året gi oss mange fine turer, med grilling, hygge og gjørme opp til langt over panseret.
Sammen skal vi i det året som kommer, ha det morro sammen, og knytte nye vennskap.

Godt nytt år.

Hilsen Styret i Kristiansand Offroad Klubb

PS. Det smeller godt :-)

Holten
12-31-2007, 00:50
Godt nytt år! :)

linda marie
12-31-2007, 13:28
Godt nytt år!

Litt innpå før jeg skal stresse med rakkettene i suppa, roasbiffen skal settes i skjulet og ungene? Ja de aner jeg ikke hvor er lagt hen...

truls t
12-31-2007, 15:08
godt nytt år allesammen..:) er det noe party på gang.. planleggingen min har forandret seg drastisk.. til det bedre..:)

Kaare
12-31-2007, 16:28
Godt nyttår!

gundersen
01-01-2008, 06:13
godt nyttår

cath
01-01-2008, 20:39
Godt nytt år alle sammen...

Takker for en flott nyttårs feiring Status, Status babe, Jalla, Mini Mette, Bergum, Norwegian Redneck og Palle.................. og de andre ikke offroad galningene som var der..... (glemte æ noen da????))) :rolleyes:

Dritbra fyrverkeri Status, selv om jeg ikke har jakke mer................ :(:(

status
01-27-2008, 05:10
Godt nytt år alle sammen...

Takker for en flott nyttårs feiring Status, Status babe, Jalla, Mini Mette, Bergum, Norwegian Redneck og Palle.................. og de andre ikke offroad galningene som var der..... (glemte æ noen da????))) :rolleyes:

Dritbra fyrverkeri Status, selv om jeg ikke har jakke mer................ :(:(

JA!!!! skal du ha ei ny jakke? Det var en jakkerakett vi sente opp, den med finest jakke blir truffet.

cath
01-27-2008, 13:36
JA!!!! skal du ha ei ny jakke? Det var en jakkerakett vi sente opp, den med finest jakke blir truffet.

Har leita i flere år etter en slik jakke...... men men.... jeg går bare rundt og fryser nå........ :mad::mad::mad:
Men enig i at det var den fineste jakka ja.........hmmm:(:(:(