PDA

View Full Version : røde stjerner... les her..

Tommy
01-02-2008, 21:29
Mange av dere fikk en rød stjerne når vi åpnet forumet.. disse går ut helt i slutten av denne mnd.
Det dere da må gjøre er å klikke kontrollpanel øverst til venstre og gå helt nederst i menyen som dukker opp på venstre side, der finner dere "betalte abonnement" klikk der, og bestill en rød stjerne, velg "betal med Paypal" og bruk vanlig Visa..
Veldig enkelt.. abonnementet oppdateres automatisk hvert år til man stopper det.
Og husk her på Pirate koster det nå kun 10 Euro å blir rødstjerne medlem for et helt år... det vil si 80-85 kr...

Bare kom med spørsmål om dere har noen..

Skjalg
01-02-2008, 21:57
Hva er gul stjerne? Er den i bruk?

Holten
01-02-2008, 21:59
Gul stjerne er vel for firma som vil legge inn annonser på det salgsforumet vi ikke får bruke! :)

Dette:

http://pirate4x4.no/forum/forumdisplay.php?f=9

Skjalg
01-02-2008, 22:06
Takk! I klartekst ikke aktuelt her;)
Men 10 € for rød stjerne er en grei pris.
Har hatt mye moro på dete forumet siste året:)

Chevysub
01-02-2008, 23:53
Fan å fort det året gikk :eek:

Chevysub
01-03-2008, 00:03
Ein frage.

Blir man trukket automatisk en gang hvert år, er det slik å forstå, eller man man selv passe på hvert år ?

Liker ikke tanken på å inngå en "avtale" om årlig trekk. Plutselig "mangler" det spenn på konto...hmmmm:rolleyes:

Tommy
01-03-2008, 06:11
Ein frage.

Blir man trukket automatisk en gang hvert år, er det slik å forstå, eller man man selv passe på hvert år ?

Liker ikke tanken på å inngå en "avtale" om årlig trekk. Plutselig "mangler" det spenn på konto...hmmmm:rolleyes:

Jeg skal sjekke for deghvordan dette virker..
men ingen vist for noen å ippe frem visaen enda.. er jo nesten en hel mnd igjen.

Tommy

Chevysub
01-03-2008, 06:32
Jeg skal sjekke for deghvordan dette virker..
men ingen vist for noen å ippe frem visaen enda.. er jo nesten en hel mnd igjen.

Tommy

Jau, sjekk du :)

Men betale skal jeg veit du :)

Øystein
01-03-2008, 15:01
Hva er fordelen for meg ved å ha rød stjerne?

Tommy
01-03-2008, 15:05
http://pirate4x4.no/forum/announcement.php?f=56

Tommy
01-05-2008, 16:56
Når dere betaler med visa så opprettes en paypal konto automatisk, via denne kontoen kan dere enkelt avlutte abonnementet på Pirate.
Jeg tror også at dere er nødt til selv å påse at det står 10Euro der når abonementet slik at det fornyes... husk at dette bare er en gang pr år.
or dere som ikke har muligheten er det selvsagt fortsatt mulig å ordne dette ved bare å overføre som tidligere..
her på Pirate er ting sjeldent et problemcrossbonedcrossbonedcrossboned

Chevysub
01-05-2008, 22:17
her på Pirate er ting sjeldent et problemcrossbonedcrossbonedcrossboned

Det høres fett ut. Thefinger

Veit om "ymse forum" som ting er litt "vanskeligere":rolleyes:

Tommy
01-30-2008, 19:22
Da er endel av dere stjerneløse, håper at mange av dere fortsatt vil støtte oss videre..
Kun 80 pr år...