PDA

View Full Version : Pro mod 2008

Gard
01-06-2008, 18:13
Hvordan blir det med styrebrems og karosseri i pro mod 2008?
Blir det andre nye ting?

Gard

epa b loco
01-07-2008, 20:12
Det er vel klart at styrebrems blir innført, angående karosserikravet se egen tråd. På den siste siden i karosseritråden står vel den endelige regelteksten.

epa b loco
01-07-2008, 20:21
Jeg kan jo stille et spørsmål her jeg også. Har handlet meg sønnak maxxima 900, type tørrbatteri. Har tenkt å sette dette inni kupeen, det er vel ok etter gjeldende regelverk? Har også tenkt å flytte hovedstrømsbrytern fra bakpå til foran A-stolpen, dette blir vel påbudt i 2009? Hvis noen har noen bilder/forslag hvordan dette kan løses rent praktisk, så hadde det vært fint. Er litt redd den blir litt utsatt for "elementene" foran A-stolpen, men alt kan vel beskyttescrossbonedcrossboned

Lasse suzicán
01-09-2008, 10:57
Har også tenkt å flytte hovedstrømsbrytern fra bakpå til foran A-stolpen, dette blir vel påbudt i 2009? Hvis noen har noen bilder/forslag hvordan dette kan løses rent praktisk, så hadde det vært fint. Er litt redd den blir litt utsatt for "elementene" foran A-stolpen, men alt kan vel beskyttescrossbonedcrossboned
Nu vet jag inte hur det står i Norska reglementet.....
Det räcker väl att du kan slå ifrån strömmen, inte att brytaren ska sitta där....
Jag har själv en vajer med handtag framför A-stolpen man kan dra i för att bryta strömmen. Själva brytaren sitter mellan stolarna inne i kupen...