jo da ferdig med selve filmen no har bare å bland i sammen bildan så e e ferdig, men tengt e skul vendt litt te fleire had sendt inn bilda
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
jo da ferdig med selve filmen no har bare å bland i sammen bildan så e e ferdig, men tengt e skul vendt litt te fleire had sendt inn bilda
Ingvar Haugen Hjetland
No Guts, No Glory
er de ikke tilfeldig vi noen som har en radiator til en nissan king cab 720 85 mod. liggende eller vet om noen som kan ha en??
Ingvar Haugen Hjetland
No Guts, No Glory
det var bra på søndag som sakt,( holdt jo på å kjøre over den ivrige jonalisten som var til stede opp til flere ganger da men) det var ikke så mange som kjørte men veldig stort oppmøte. det var jo artig å se ny bilen til erik hoås i sving da, men tror ikke det er nok utfordringer til han i gjørm hullet på sunndalen.
Ingvar Haugen Hjetland
No Guts, No Glory
viss det er noen som har planer om å kjøpe vinsj så vurderer jeg å selge min nå.
viss du lurer på noe send pm.
Ingvar Haugen Hjetland
No Guts, No Glory
Hallo. Åssen går det med kjøre området på oppdal?
Hvis det er noen som har en hilux støttfanger til salgs hadde det vært fint.:)
Skal sende en mail til ordføreren i dag, men mest trolig blir det ikke noe før til neste år... Kansje lars har en støtfanger 97680841, eller bygg en i stålrør:)
tenkte jeg skulle lage noe ja,men det er da så uviss med regler og hva de godkjener. men blir vel så jeg sveiser noe greier.
winsjen blir nok solgt til helgen ja, bra de å kommer et skritt nærmere å reparere bilen da.
Ingvar Haugen Hjetland
No Guts, No Glory
hei folkens, ja da er filmen fra 1. Mai ferdig redigert å lakt på nett, så viss det er noen som har lyst å se så ligger den på den linken som er her
http://video.google.com/videoplay?do...06082732921341
Ingvar Haugen Hjetland
No Guts, No Glory
..."sjer ut som d e ferjånn som kjem" (hiluxn)
Bra komentar d lars!!
Flytta fimen over i bilder film e ingvar. Bra jobba!!
Bra omtale i avia som fulgte med opdalingen.:)
I dag går fristen ut for forhåndspåmelding til TC og MNC i Granmoen til helga.
Gærhølet 4x4 Klubben for uavhengige
NO BULLSHIT FOUNDATION
==< Support Your Local NEW D.O.R.K. >==
2 METER FANSKAP
Avis oppslag for sunndalingan![]()
Last edited by Vollan; 05-26-2007 at 23:07.
ser bra ut ja, gler me te å kom heim å les alt. de blei jo et stort oppslag
Ingvar Haugen Hjetland
No Guts, No Glory
Hallo. Har noen bilder fra noe kjøring i Folldalen 20/21 mai.vinsj testing + litt mere.he,he. er dette noe bilder som kunne friste? send meg ei mail adresse så får dere se og vurdere selv.
Dette må du legge ut på bilder/film på forumet!!! Eller send det på post@oppdal4x4.com, slik at jeg kan legge dem ut på hjemmesida![]()
Har litt problem med å legge ut resten av bildene fra folldalen. Noe kluss med navn settinga. Noen som vet hvordan enn gjør om filnavnet på en enkel måte på alle bildene, uten at det blir åpentrom i selve fil navnet.
Feil: folldal 2007
Riktig: folldal2007
http://www.forum4x4.com/forum/showth...al4x4&page=117
Tråsdal ha vårte internasjonal![]()
Det var på tide:p
her skjer det forholdsvis lite om dagen.går det ikke an å legge ved et enkelt bilde på svara her?Va enkelt på offroad.no,så da va aktiviteten fra mi side større.
Skal være grit å legge ut bilder her.... Det var derfor pirate ble valgt... Tommy har du svar!!!??
Kjøring t helga igjen! Kombinert med møte. På agendaen er det: kjøreområde, dragracehjelp, fast kjøring og sverige besøk.
Er det noen som har noen ønsker om fast kjøre tid? Tenkte første søndagen i hver måned... passer det?
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks