Results 1 to 9 of 9

Thread: Aktiviteten i klubben.

Publikumsvennlig Henning's Avatar

Default Aktiviteten i klubben.

Har vært på sidelinjen nå et års tid, hvorfor er det så lite aktivitet i klubben?
    Ser at de fleste gamlekara er helt borte, men det er de nye også?
    Min er lengre enn din

Modified

Godt spørsmål, Henning.

Er det for kjedelig kjøreområde eller ?
    Er det for få som stiller opp på kjøring ?
    Eller er mange blitt lei ?
    Har vi ikke tid lenger ?

Vet ikke ka det er .
    Jeep CJ5 1967
    Mercedes GD 300 Turbo 1985
    Member of: Harstadfotoklubb

Standard

Ser ut til at mange har gått lei, alle har jo sikkert mye annet og drive med på fritiden.
    Vi har jo også opplevd at kjøreområdet er blitt mindre og vi kan kansje føle oss tilsidesatt i forhold til det som skjer med bane og kjøreområdet.
    Æ har hørt folkan har reagert på dette med treningavgiften + andre avgifter som vi blir pålagt .
    Har også forstått at folk er litt lei fordi det ser ut som at det er få som stiller opp ved treff/kjøringer, dette er noe vi alle kan prøve og bli bedre til.
    Nu er det jo ferietid så da blir det vell labert uansett , men dær kommer flere dager etterpå

Standard

Talking

Nei ka farsken. E det liv i dæ Henning?
    Vet ikke helt hvorfor interessen har dalt. Ingen kommer på dugnader, møter etc. Kjøreområdet er litt lite, men klubben jobber med området utenfor gjerde mot skytebanen. Skal ta dette opp etter ferien om ståa her. Treningsavgiften skal dekke kostnadene med det utstyret vi bruker, huskostnader etc. Det er ikke det helt store beløpet det er snakk om. 200,- pr år.
    Vi får dra i gang kaffemøter som før, og satse på at folk engasjerer seg. Da vi skulle arrangere treffet i vår var det bare 4 - 5 stykker som var villig til å bidra. Skal vi få til noe må alle bidra.
    It's NOT a Jeep... you wouldn't understand
    MB 250GD 1990

Original

Håper virkelig dere får opp gløden igjen!
    Savnet vårtreffet (pokalen fra i fjor høst er så ensom...) men satser på dere er igang igjen til høsten!!

Desverre så ser det nok ikke ut som vi i NMK Salten/ Nordland Offroaders er i stand til å påtas oss å arrangere noe treff i år!
    Det går litt (mye...) trægt med det organisatoriske! Dessverre....
    Jarl Martinussen
    Sekretær Nordland Offroaders

Modified

Default Stille i Harstad

Savnet vårtreffet (pokalen fra i fjor høst er så ensom...) DE SKA DEINN FORBLI!!

Enig med Henning, er stadig innim denne tråden men det er veldig stille hær.
    Dere må prøve å få et høsttreff igjenn. Skal være dær visst det passer med jobben.

Harald
    Harald Thoresen
    Vitara,OME, 2"BL
    Godkjent
    92664672

Original

Henning, vi får hive oss rundt å gjøre comback så vi får opp aktiviteten
    Personlig har jeg styrt med litt for mye det siste året og dermed har jeg nedprioritert offroad, men jeg har langt fra glemt det....... Regner med at når vi skriver 2009 så har jeg ferdigstilt noen prosjekter slik at jeg kan engasjere meg litt mer sammens med dere..

Modified

Quote Originally Posted by Ludvig View Post
    Henning, vi får hive oss rundt å gjøre comback så vi får opp aktiviteten
    Personlig har jeg styrt med litt for mye det siste året og dermed har jeg nedprioritert offroad, men jeg har langt fra glemt det....... Regner med at når vi skriver 2009 så har jeg ferdigstilt noen prosjekter slik at jeg kan engasjere meg litt mer sammens med dere..
    Høres bra ut...du med flere er savnet
    Jeep CJ5 1967
    Mercedes GD 300 Turbo 1985
    Member of: Harstadfotoklubb

Original

Default kjøring i dag?

Sia dåkker nu snakke om dårlig oppmøte og greier, e d nån som skal i hola i dag å kjøre

Bookmarks