Hei! jeg får vel vise litt jeg å da. Jeg får byne med buret på julius, Jeg byner med bilde i fra jeg fikk bilen til konfirmasjon![]()
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Hei! jeg får vel vise litt jeg å da. Jeg får byne med buret på julius, Jeg byner med bilde i fra jeg fikk bilen til konfirmasjon![]()
Last edited by mr julius; 10-05-2014 at 12:23.
bedre dekk![]()
nå lir bilen bygget til original. er det noen som hvet pris på 4 stk trail extrem dekk fra lerma gomme?
Sjekk nøye opp nå , før dere kjøper inn disse dekkene .
Er litt usikker på om de er godkjent i Original . Kanskje i Norge , men sjekk
spes ET-regl , tror ikke de kan brukes der .... hvis dere da har tenkt å delta i ET da ?
Tillatt i Original
http://eurotrial.org/downloads/annex...edprofiles.pdf
Forbudt i Original
http://eurotrial.org/downloads/annex...enprofiles.pdf
skal ikke kjøre eurotrail. da blir det nok mud trak jeg vil ha pris på?
Da var det slutt for i år. Kommer til bake i 2011 med promodbil.
![]()
hva har skjedd???
Jens Erik Klausen
Tlf: 40013703
Klausen Racing
motoren sjærteseg i sta. Da skal jeg ta et pavse år, som jeg skal bytte aksler og motor, da blir det mest sansynlig volvo motor og gir, patrol aksler og 33" hjul.
![]()
Synd å høre.... men gay at du satser videre... høres egentlig ut som oppskriften på en dugelig Modifisert bil
Tommy Olsen
tlf: 94141987
tommy @ pirate4x4.no
Ja, har trua jeg iallefall! blir brei, og stabil pro mod (sandtrail) muligens sport klassen!
Ønskes kjøpt aksler og 10x15 stålfelger hvis det er noen som har?
tar også imot volvo avtomatgirkasse til b23e
er det ikke (gøy) det skal hver?![]()
hehe, jo![]()
Jim Erlend Holten
+47 40044799
Surnadal
Sorry.... går litt for fort for fingrene mine... GØY
Tommy Olsen
tlf: 94141987
tommy @ pirate4x4.no
er det noen som har 4 stk 10x15 felger til y60 aksler
y 60 har vel 6-139,7?? å det er det samme som king cab. pajero.l 200 osv.. kansje til og med blazer har det. er ikke helt sikker men mener å huske det![]()
det er det samme om det er 15" eller 16", bare det er 10" brede, helst med bed-låkk![]()
Det ligger 4 stk 10x15 felger med beadlock på nede hos Morten G som er mine. De kommer fra Blazeren til Hilde. Hent de og prøv de på akslene, passer de så kom med ett bra bud på de.
Roar Hovet
Tlf: 98883546
morten gonsholt mener du, ja jeg kan jo det![]()
ok
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks