Results 1 to 5 of 5

Thread: Racerunner

Promodified

Default Racerunner

Hvem kjører gamlebilen til Finn Erik, Racerunner og hvordan fungerer den etter å ha fått ny motor?
    Martin

Lightfoot Arne's Avatar

Tidligere Racerunner, nå BlueBoy, kjøres av Jimmy Rene Pettersen fra Fjellhamar. Jimmy har tidligere kjørt crosscart og har farten inne

Synes Jimmy gjorde godt fra seg som rookie, motoren kommer fra Roar Johansens CJ7 og vil få tilskudd av lystgass før neste løp. Jimmy tok flere tøffe sporvalg allerede i første løp og vi skal nok høre mer fra ham i løpet av sesongen.

Jimmy har "nick" Jimmyre her på forumet, men er ikke så ofte på nett..........

Arne, Lightfoot Racing
    www.lightfoot.no

Avdanka biltrialfører Tommy's Avatar

Her er den...
    Bra kjørt...

Name:  blueboy.jpg
Views: 530
Size:  70.2 KB
    Tommy Olsen
    tlf: 94141987
    tommy @ pirate4x4.no

Promodified

Gratulerer med fet bil Jimmy! ! Lykke til og ikke la det vare så lenge før du står på toppen av pallen!
    Martin

Hei
    Endelig etter mange mange år med en drømm har den ENDELIG BLITT VIRKELIGHET. Var kjempe gøy å kjøre formula på Matrand. Gleder meg å håper at jeg kansje kan også stille i danmark også. Vill også få takke Finn erik og Roar for hjelp til å bli ferdig med bil.......
    så til alle som lurer på å begynner med formula har jeg bare en ting å si bare sett i gang, et bedere mottormiljø skal du leite lenge etter, her hjelper alle og alle, å i tilleg vil jeg takke DOFFEN (mekanikkern til arne) for hjelp på søndag med elektronikken på bluboy.

Bookmarks