![]() |
![]() |
|
![]() |
|
---Insanity is contagious---
Nææææ....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Næææææææ!!'n
Sent from my aifaonfireessjusing Tapatalk!!!!
hei, er ny med 4x4, har en patrol Y61. hadde vært gøy å få prøvde den litt mer enn bare opp bakken på hytta...
har dere en plass man kan prøve vogna, evt treninger?
Heisann. Vi jobber med å få på plass et kjøreområde i nærheten av Kristiansand men vi er ikke helt i mål enda. Foreløpig kjører vi hos Arendal Offroadklubb (Arendal og Brokelandsheia) og KNA Vest Agder (Mandal).
Vi jobber og med å få tillatelse til enkeltkjøringer i nærheten av byen. Det blir lagt ut info her fortløpende.
---Insanity is contagious---
bort til mandal en tur,, kikke litt på hva bergum og co har funnet på..
nissetreff på røedsåsen i romhjula.. noen som blir med bortover en tur.. 2 hjuledag er dagen.. blir bålkos og gløgg.. tror jeg..
Har planlagt å reise bortover... Usikker på hvor mange det vi blir.
steike å stille det er her... nesten så jeg dauer.. er det ikke noen som kan starte en diskusjon...
bare for å holde litt liv i tråden, har en 2001 3.0 patrol, virker som den går i nødmodus i oppoverbakker. slipper speeden og gir på igjen så er den fin... kan det være sensor for overboost eller noe sånn som kødder med bilen min?
Ta en øl og tenk over svaret, hadde vært moro med litt fyllevas rundt mitt lille problem :)
er ikke så kjent med nissan produkter.. men er det ett spjeld på turboen i forbindelse med egr eller waistgate.. så kan det lønne seg å smøre opp akslingen på denne.. kan være den som henger og skaper tull på trykksia.. og dermed såkalt overboost..
takk for tips, skal sjekke det, har lurt på om jeg uansett skal blende av ERG.
Er det noen planlagte kjøringer på kjørefeltet fremover ? Greit å planlegge litt lenger frem enn et par dager..
Rekker vel ikke å kjøre noe særlig før vi reiser til Polen, men greit å planlegge...
Innser at jeg har for mye å på programmet. Opptatt neste lørdag, og helgen etterpå, og så er det Polen. Er ikke overrasket om bilen ikke er helt 100% når vi kommer hjem igjen. Satser på å komme sterkere tilbake en gang i Mai/Juni. Nei vent, da er det kanskje båt og hus på programmet.
Sees til høsten, kanskje.
Er det noen avtale om at det ikke kan være aktivitet på offroadparken og på Skantraf samtidig ? Flere kunne kanskje fått øynene opp for at Offroad er en morsom og stille sport?
Last edited by finnarne; 04-10-2016 at 09:25.
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks