Driver på å bygge en promod, med:
K.Link
V8 og automat
Volvo Portalaksler
flere bilder senere...
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Driver på å bygge en promod, med:
K.Link
V8 og automat
Volvo Portalaksler
flere bilder senere...
Dette blir bra Morten!
Få har vel så lang offroad erfaring som du så jeg gleder (og gruer) meg til denne blir ferdig!!![]()
Pål Blesvik
46943034
Dette blir et spennende prosjekt... ser frem til mer bilder... karroseri?? Hilux??
Tommy Olsen
tlf: 94141987
tommy @ pirate4x4.no
Tror nok det her kan bli en rein formula bil jeg Morten
Hørte rykter om at Morten skifter beite, etter å ha kjørt med jeepdeler på Toyotaen i mange år blir det nå Jeep karros
trond
må du få slængtut nå bilder fra koss dein sjerut i dag da Morten!! men du Pål...det e it nå å vær redd for!!! Morten miste hode fortere ein mæ i løypanå vi veit jo koss det bruke å gå...
![]()
Han må først bli ferdi me bygginga!![]()
Over her??? Æ e me!!
flere bilder
da har æ fått inn litt flere avstivinger og toro va innom en tur å hjalp te, vart bare toillj nårr han kom men te slutt så vart det greit, viktigste e å hold han unna mellomakslinger for dem e han itj nå god på, det e vell itj nå my å frykt, for må få bilen te å funger før den e konkuransedyktig så bare slapp av pål
![]()
her har det jammen skjedd litt siden sist æ va innom da.
ser veldig bra ut![]()
Paul Godtfred Bjørnerud
Utkanten Offroaders
tlf 99602650
sjå her ja. herre bli bra vett. Må jo kanskje kom innom en dag å sje. Læng sia æ har vært nedi der no.
Utkanten Offroaders NAF
tlf: 46837885
Har nå fått plassert peddaler og setet, kjøpt ny rørbøyer som ikke lager skrukker i det hele tattKan nå begynne med buret, nå som jeg vet hvor høyt jeg sitter i bilen
![]()
Perfekte bøya på røra di no ja! Regne me du bli klar te sesongstart? Var -22 og vind i vognskjule te me å Kakken i dag så det vart ittj nå mekking...
Satser på å være ferdig te sesongstart ja, Atle. Var en tur i garasjen i dag, og begynte med buret.
![]()
Går fort fremmover morten, og det ser veldig bra ut må æ si.
den rørbøyeren ser veldig bra ut. kostbar eller? æ ronny og mikal tænkt jo på å kjør oss en sammen.
Paul Godtfred Bjørnerud
Utkanten Offroaders
tlf 99602650
nyklipt 40 åring
ser bra ut det her Morten
trond
Bli artig å sjå Morten i biltrial sirkuset!og Formula?
Trur det bli et pent bygg!
Gratulere med dagen som va, Kongen av Offroad -ref adressa![]()
Mikal Johnsen
92 88 05 17
Var en tur i garasjen i går, og fikk hjelp av Toro og erik Selbekk: Fikk gjort ferdig buret, med unntak av takplata og noen sveiser.
![]()
hei. fint bygg ddet der ja...
Var rørbøyeren dyr og hvor har dere kjøpt den??
sånn vil jeg oxo ha... he he
![]()
Fint bygge, litt høyt etter min smak da
Ps Toro skjønner du vitsen med hørselvern???![]()
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks