Neste medlemsmøte for offroad er som trus skriver her, men i tillegg samler vi oss til medlemsmøte for hele nmk kristiansand i morgen kveld klokken 18.00 på speedwaybanen i sørlandsparken. Vell møtt offroadere
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Neste medlemsmøte for offroad er som trus skriver her, men i tillegg samler vi oss til medlemsmøte for hele nmk kristiansand i morgen kveld klokken 18.00 på speedwaybanen i sørlandsparken. Vell møtt offroadere
Nestleder NMK Kristiansand Offroad
Man bygger biler, de kjøpes ikke.
Husk medlemsmøte i kveld. Vi samles hjemme hos meg i lianevegen 13 på kvarstein
Klokken 19.00 tror ikke dere finner adressen på gps så ring meg hvis dere ikke finner frem
90172621
pga NMK Kristiansand har sine styremøter første onsdag hver måned så flytter vi vårt til siste onsdag i mnd dersom ikke det er mange innvendinger på det.
møtene vil fremover bli holdt på fast plass i brakkeriggen på speedwaybanen i sørlandsparken og vi holder møte 19.00
Neste møte blir da 25\04 klokken 19.00
håper vi kan få fler til og komme på disse møtene. når jeg sender melding på EKANAL så blir den sendt ut til 26 brukere men på siste møte kom bare 8.
Gi beskjed dersom det passer dårlig med siste onsdag i mnd, hvis det ikke passer for mange så flytter vi det, vi bør ha det på en dato der flest mulig kan komme.
fikk melding.. var i danmark.. kunne ikke møte.. sorry..
hva skjedde på medlemsmøtet.. jeg glemte hele greia og fikk heller ikke melding på ekanal..
fikk heller ikke melding, men det gjorde ikke noe. Var på vei til Polen :)
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks