Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 58 of 58

Thread: medlemsmøte

Promodified

Default medlemsmøte med hovedklubb

Neste medlemsmøte for offroad er som trus skriver her, men i tillegg samler vi oss til medlemsmøte for hele nmk kristiansand i morgen kveld klokken 18.00 på speedwaybanen i sørlandsparken. Vell møtt offroadere
    Nestleder NMK Kristiansand Offroad
    Man bygger biler, de kjøpes ikke.

har du tid.. truls t's Avatar

Quote Originally Posted by j0lle View Post
    Neste medlemsmøte for offroad er som trus skriver her, men i tillegg samler vi oss til medlemsmøte for hele nmk kristiansand i morgen kveld klokken 18.00 på speedwaybanen i sørlandsparken. Vell møtt offroadere
    og det var da i går ja... hmm ta med dato kansje ja.. neste gang kansje..

Promodified

Husk medlemsmøte i kveld. Vi samles hjemme hos meg i lianevegen 13 på kvarstein
    Klokken 19.00 tror ikke dere finner adressen på gps så ring meg hvis dere ikke finner frem
    90172621

Promodified

Default medlemsmøtene blir flyttet.

pga NMK Kristiansand har sine styremøter første onsdag hver måned så flytter vi vårt til siste onsdag i mnd dersom ikke det er mange innvendinger på det.

møtene vil fremover bli holdt på fast plass i brakkeriggen på speedwaybanen i sørlandsparken og vi holder møte 19.00

Neste møte blir da 25\04 klokken 19.00

håper vi kan få fler til og komme på disse møtene. når jeg sender melding på EKANAL så blir den sendt ut til 26 brukere men på siste møte kom bare 8.

Gi beskjed dersom det passer dårlig med siste onsdag i mnd, hvis det ikke passer for mange så flytter vi det, vi bør ha det på en dato der flest mulig kan komme.

fikk melding.. var i danmark.. kunne ikke møte.. sorry..

hva skjedde på medlemsmøtet.. jeg glemte hele greia og fikk heller ikke melding på ekanal..

Standard

fikk heller ikke melding, men det gjorde ikke noe. Var på vei til Polen :)

hmm.. nå må vi skjerpe rutinene.. dette har jo sklidd helt ut.. hva med en liten grilltur oppe på utsogn i nær framtid.. ingen kjøring.. kun grill og kos..
    Quote Originally Posted by j0lle View Post
    pga NMK Kristiansand har sine styremøter første onsdag hver måned så flytter vi vårt til siste onsdag i mnd dersom ikke det er mange innvendinger på det.

møtene vil fremover bli holdt på fast plass i brakkeriggen på speedwaybanen i sørlandsparken og vi holder møte 19.00

Neste møte blir da 25\04 klokken 19.00

håper vi kan få fler til og komme på disse møtene. når jeg sender melding på EKANAL så blir den sendt ut til 26 brukere men på siste møte kom bare 8.

Gi beskjed dersom det passer dårlig med siste onsdag i mnd, hvis det ikke passer for mange så flytter vi det, vi bør ha det på en dato der flest mulig kan komme.

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Bookmarks