Results 1 to 3 of 3

Thread: kjøp av defender!

Standard

Default kjøp av defender!

hei jeg er relativt ny i lr verden men lurer litt på å kjøpe en defender av typen her:http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=34101735
    syntes denne er flott men da har jeg noen spm;)
    er det plass til 2 barneseter?
    hva bruker en slik doning på mila?
    er det mye tull med disse bilene og isåfall hva?
    er det plass til en relativt bred mann? ikke høy men bred;)

takker på forhånd for svar
    :D:D:D

har du tid.. truls t's Avatar

det er god plass til deg i bilen.. finn deg en med defender i nærheten av deg.. spør og grav litt.. spør om du kan få lov til å prøvesitte/kjøre den en tur..
    in bruker rundt literen på mila.. uansett om jeg har biltralle bak eller ikke..
    god plasss til 2 barneseter baki..
    om det er mye tull med de. både ja og nei.. du kan velge selv.. dårlig vedlikehold = dårlig bil..
    du kan jo ta en titt her inne på landrover forumet.. http://www.lrforum.com/forum/
    Last edited by truls t; 04-08-2012 at 17:29.

Promodified

Det er bare en ting å gjøre.... Løp å kjøp. De holder seg bra i pris. Selv er jeg av den typen som liker det enkelt, og har har en med gammaldags dieselpumpe og Wire. Mest på grunn av at jeg tror at det er lettere å reparere gammel teknologi fremfor nyere i skogen. Jeg kjøpte min pga at jeg ville ha noe som fungerer i skogen, komfortmessig langs vei er det helt ok, men skal jeg langt og ikke i skogen på turen kjørere jeg heller Tahoe. Har da kjørt flere hundre mil på ei langhelg og klart meg bra... He he. Den du har linket til er nok endel stillere innvendig enn min, da den har nyere motor. Noe å tenke på er om det sitter ekstra varme apparat i bilen, oppvarmet frontrute er også ett pluss. Dugg og is på innsiden er helt normalt på vinterstid, det samme er vann på sommeren. Du er forholdsvis tørr der du sitter, fordelen er vel at det renner like for ut som inn.. Det som ellers er greit med disse bilene er delepriser og tilgang på ting å hekte på. Bare fantasien og lommeboka setter grenser her. Enten så liker man Defender eller ikke, jeg har prøvd mye før jeg fikk meg en Defender, ser ingen grunn til å bytte, da ingen andre bilmerker har mer å tilby til mitt bruk.
    Det enkle er ofte det beste, og det er her denne type bil kommer inn.

Lykke til
    Eyvind Kjelsberg Tlf: 913 08 null ni sju

Bookmarks