Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38

Thread: Chevytreff Lørdag 8 sept.

Prototype

Default Chevytreff Lørdag 8 sept.

På Offroad har dem tromma sammen til et treff i morgen.

Egentlig merkelig at dem ikke har invitert brukere på Pirate også ??

Kunne jo lagt inn et hint ihvertfall !

Men da er det vel som jeg fryktet, at den hovmodige oppførselen til det forumet har bidratt til å skape splittelse.

Nå skal jeg ihvertfall kjøpe meg pisse-Tommy-klistremerke
    Last edited by Chevysub; 07-10-2008 at 15:57.

Prototype Tom K's Avatar

si fra hvis du skal ha merke, jeg kan hente det å sende det til deg, da sparer du 140,- i oppkrav

Prototype

Oooh ja takk, mer enn gjerne :)

For oss som ikke har hvert med så lenge :o hva er et "Tommy-pisse-merke"

Prototype Tom K's Avatar

[IMG][/IMG]

Med fare for å flere komentarer

Quote Originally Posted by Tom K View Post
    [IMG][/IMG]

Med fare for å flere komentarer
    Da er jeg opplyst: Takk for det;)

Prototype Tom K's Avatar

Egentlig merkelig at dem ikke har invitert brukere på Pirate også ??

Stakkars, la dem kose seg alene på asfalten, alle fire;)

Prototype

Ja, og ihvertfall siden flere er medlemmer i begge forumene.

Standard

Quote Originally Posted by Chevysub View Post
    Ja, og ihvertfall siden flere er medlemmer i begge forumene.
    Berre å ta seg en tur d:) Eg veit kor dei er.

Prototype

Ser vel på det slik at jeg og sikkert fler ikke er ønsket, og da dropper jeg det glatt. Synd, hadde vært kult med fler, men hvis dem skal leke alene så skal dem få lov til det :)

Standard

Detta blir for teit gutta..

Jeg er medlem begge steder ja, stemmer det.
    Tar ikke parti for hverken det ene eller andre, og selv om jeg er 90% på offroad, kjører jeg allikevel kun med pirate-merker på bilen.

Det slo meg ikke at vi hadde glemt dere bort før det blei snakk om det på offroad.
    Tru meg, hadde jeg brukt hue og tenkt meg om, så hadde jeg jo sagt ifra.
    Faen heller
    Tahoe Z-71
    Biler som bruker under 1,5 liter på mila er FEMI!

Standard

Jepp, du var der...

Standard

Jeg bruker ikke å skrive noe rund dette her på forumet. Men jeg kan ikke la være denne gangen.

http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=6325

Dere tror ikke at slik hetsing som bl a dette også gjør at det blir lettere å glemme dere neste gang det er treff da?

Hva får oss til å tro at medlemmer fra offroad.no skal føle seg velkommen her på forumet når det nesten virker som de ikke er ønsker her?

Tror faktisk vi hadde hatt flere fra offroad.no innom her om vi hadde kunne greid å være mer nøktern i vårt syn på offroad.no. I starten var det jo litt morsomt, men når noe blir gjentatt hele tiden så vil de fleste som leser det gå lei.

Husk - det er allerede folk som har registrert og som også sier fra her på forumet at dette er barnslig OG at det er ingen hos offroad.no som gjør noe slikt... - lukter da de som leser slikt og ser slikt et mer seriøst forum og forumsbrukere hos offroad.no? - jeg ville gjort det.

Husk også at annonsørene sjekker mest sansynlig ut forumene de betaler penger til, eller vurderer å annonsere på. Tenker dere noen gang på at dette egentlig kan skade vårt forum (skriver vårt, er mitt også) og eierene av det i det lange løp?

Ønsker ikke å gå inn i noen diskusjon her, ville bare få frem min mening. Blir ikke å følge opp denne tråden.

Prototype

Ingen på offroad som gjør slikt, øh hallo. Bare ordet pirate4x4 blei bannet der jo fordi dem var pissredde for konkurranse virket det som.

Ja det er synd at det har blitt som det har blitt, for offroad.no var et bra forum. Det er det ikke lenger etter min og mange andres mening. Omstruktureringa blei bare rot, garasjene blei ødelagt, og det er så mye skrivefeil der at man skulle tro hele admindelen besto av dyslektikere. Ikke at det er noe galt i å være dyslektiker, men særlig pent på et forum er det vel ikke ?

Når det gjelder "mobbinga" av offroad er jo det et resultat av misnøye hos mange. Og så vidt jeg vet er det fremdeles talefrihet her. det er ikke på dette forumet det har blitt sensur ang andre fora.

Når det gjelder treffet så er jo ikke det så mye å gjøre med. Synd for jeg kunne godt tenke meg et treff, uansett forumtilhørighet. du har helt rett i det at det er dustete med å "mobbe" offroad, men etter den hovmodige oppførselen til enkelte redaktører så er det slik man nesten må regne med, desverre.

Jeg for min del hadde det fint der helt dem med viten og vilje lot den idioten catopett få herje fritt der. + at garasjen min blei grisehærpa, og ingen tok ansvar.

At folk er uenige får så være, slik vil det alltid være og det er jo ikke noe galt i det.

Offroad.no er bare et forum, ingenting mer. Det er verken liv eller laga for min del, og jeg klarer meg helt supert uten. Slik er det bare.

Prototype

Quote Originally Posted by ChevyHoe View Post
    Detta blir for teit gutta..

Jeg er medlem begge steder ja, stemmer det.
    Tar ikke parti for hverken det ene eller andre, og selv om jeg er 90% på offroad, kjører jeg allikevel kun med pirate-merker på bilen.

Det slo meg ikke at vi hadde glemt dere bort før det blei snakk om det på offroad.
    Tru meg, hadde jeg brukt hue og tenkt meg om, så hadde jeg jo sagt ifra.
    Faen heller
    Jupp, synd det der. Kunne vært morsomt.

You wanker Mad Max's Avatar

Quote Originally Posted by Chevy-LPG View Post
    Jeg bruker ikke å skrive noe rund dette her på forumet. Men jeg kan ikke la være denne gangen.

http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=6325

Dere tror ikke at slik hetsing som bl a dette også gjør at det blir lettere å glemme dere neste gang det er treff da?

Hva får oss til å tro at medlemmer fra offroad.no skal føle seg velkommen her på forumet når det nesten virker som de ikke er ønsker her?

Tror faktisk vi hadde hatt flere fra offroad.no innom her om vi hadde kunne greid å være mer nøktern i vårt syn på offroad.no. I starten var det jo litt morsomt, men når noe blir gjentatt hele tiden så vil de fleste som leser det gå lei.

Husk - det er allerede folk som har registrert og som også sier fra her på forumet at dette er barnslig OG at det er ingen hos offroad.no som gjør noe slikt... - lukter da de som leser slikt og ser slikt et mer seriøst forum og forumsbrukere hos offroad.no? - jeg ville gjort det.

Husk også at annonsørene sjekker mest sansynlig ut forumene de betaler penger til, eller vurderer å annonsere på. Tenker dere noen gang på at dette egentlig kan skade vårt forum (skriver vårt, er mitt også) og eierene av det i det lange løp?

Ønsker ikke å gå inn i noen diskusjon her, ville bare få frem min mening. Blir ikke å følge opp denne tråden.
    Ingen på offroad som gjør slikt, øh hallo. Bare ordet pirate4x4 blei bannet der jo fordi dem var pissredde for konkurranse virket det som.

Ja det er synd at det har blitt som det har blitt, for offroad.no var et bra forum. Det er det ikke lenger etter min og mange andres mening. Omstruktureringa blei bare rot, garasjene blei ødelagt, og det er så mye skrivefeil der at man skulle tro hele admindelen besto av dyslektikere. Ikke at det er noe galt i å være dyslektiker, men særlig pent på et forum er det vel ikke ?

Når det gjelder "mobbinga" av offroad er jo det et resultat av misnøye hos mange. Og så vidt jeg vet er det fremdeles talefrihet her. det er ikke på dette forumet det har blitt sensur ang andre fora.

Når det gjelder treffet så er jo ikke det så mye å gjøre med. Synd for jeg kunne godt tenke meg et treff, uansett forumtilhørighet. du har helt rett i det at det er dustete med å "mobbe" offroad, men etter den hovmodige oppførselen til enkelte redaktører så er det slik man nesten må regne med, desverre.

Jeg for min del hadde det fint der helt dem med viten og vilje lot den idioten catopett få herje fritt der. + at garasjen min blei grisehærpa, og ingen tok ansvar.

At folk er uenige får så være, slik vil det alltid være og det er jo ikke noe galt i det.

Offroad.no er bare et forum, ingenting mer. Det er verken liv eller laga for min del, og jeg klarer meg helt supert uten. Slik er det bare.

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Gjeeeeeeesp.............................

Prototype Tom K's Avatar

hehe jeg må jaggu le.....så fort det er en negativ kommentar ang offroad.no så skrikes det for fullt fra den kanten.....fei for deres egen dør først....

Wild Logger with Bogger Chevy-Sheriff's Avatar

Timeout.....okey.....
    Sheriffen

Nordmarka Wild Truck Logging

Prototype

Jada.

Men klistremerke skal jeg uansett ha

Tom K, det kommer en pm til deg:)

Standard

Jeg skulle egentlig vert med på dette treffet, men kunne ikke pga. et uhell dagen før.

Skal vi ikke heller arrangere noe selv heller? Trenger jo ikke være noe mer enn litt sosialt radl på ei burgersjappe...

Prototype

Klart vi kan, og ALLE kan komme.

Skal ikke være smålige heller da, og heller ikke glemme ;)

Standard

"Og så vidt jeg vet er det fremdeles talefrihet her. det er ikke på dette forumet det har blitt sensur ang andre fora."

Hvorfor er den tråden jeg linker til slettet nå da? - sensurert eller har du slettet den selv?

Prototype

Mulig det er fordi jeg slettet innlegget du linket til, slik at ingen blir surere liksom.

Og garasjen min er også sletta, så ingen kan risikere å bli støtt av den heller

Prototype

Klart vi kan, og ALLE kan komme.

Skal ikke være smålige heller da, og heller ikke glemme ;)
    Men etter nærmere ettertanke så tror jeg at jeg gir fan i treff i tiden fremover.

Wild Logger with Bogger Chevy-Sheriff's Avatar

Quote Originally Posted by Chevy-Sheriff View Post
    Timeout.....okey.....

Timeout er over......:)

Vi har prøvd, men hvilke tilbakemeldinger får vi.....?

Se bare her:

http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=6449
    Last edited by Chevy-Sheriff; 09-13-2007 at 18:30.
    Sheriffen

Nordmarka Wild Truck Logging

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks