Jeg bruker ikke å skrive noe rund dette her på forumet. Men jeg kan ikke la være denne gangen.
http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=6325
Dere tror ikke at slik hetsing som bl a dette også gjør at det blir lettere å glemme dere neste gang det er treff da?
Hva får oss til å tro at medlemmer fra offroad.no skal føle seg velkommen her på forumet når det nesten virker som de ikke er ønsker her?
Tror faktisk vi hadde hatt flere fra offroad.no innom her om vi hadde kunne greid å være mer nøktern i vårt syn på offroad.no. I starten var det jo litt morsomt, men når noe blir gjentatt hele tiden så vil de fleste som leser det gå lei.
Husk - det er allerede folk som har registrert og som også sier fra her på forumet at dette er barnslig OG at det er ingen hos offroad.no som gjør noe slikt... - lukter da de som leser slikt og ser slikt et mer seriøst forum og forumsbrukere hos offroad.no? - jeg ville gjort det.
Husk også at annonsørene sjekker mest sansynlig ut forumene de betaler penger til, eller vurderer å annonsere på. Tenker dere noen gang på at dette egentlig kan skade vårt forum (skriver vårt, er mitt også) og eierene av det i det lange løp?
Ønsker ikke å gå inn i noen diskusjon her, ville bare få frem min mening. Blir ikke å følge opp denne tråden.
Bookmarks