Results 1 to 6 of 6

Thread: Pris på forsikring, buss

Promodified

Default Pris på forsikring, buss

Ringte if idag for å høre på pris på forsikring på Volvoen. De skulle ha 6300,-.
    Jeg kunne ikke flytte over bonus fra vanlig bil. Har tidligere hørt om forsikring på 1500,- - 2000,- og syntes derfor at dette ble litt i overkant. Noen som har erfaringer å dele mht valg av selskap etc?

Standard

Quote Originally Posted by unlimited View Post
    Ringte if idag for å høre på pris på forsikring på Volvoen. De skulle ha 6300,-.
    Jeg kunne ikke flytte over bonus fra vanlig bil. Har tidligere hørt om forsikring på 1500,- - 2000,- og syntes derfor at dette ble litt i overkant. Noen som har erfaringer å dele mht valg av selskap etc?
    Hva slags buss er det snakk om da?
    Jeg har en veteranbuss som jeg betaler 1140 kr for med delekasko
    ThefingerÅ tenke før man snakker, er som å tørke seg i ræva før man driter!Thefinger

Hva er likheten mellom et sidesprang og en flaske Zalo?
    - En sprut er nok og det blir en helvetes oppvask!

Standard

Ring flere selskaper og få tilbud ifra de, ta noen telefoner og press prisene ned og true med og flytte alt av forsikringer til konkurenten.

Avdanka biltrialfører Tommy's Avatar

Gjensidige, flyttet over bonus.. 70% betaler 1700,- nå blir det vel billigere siden den er veteran neste år...
    Tommy Olsen
    tlf: 94141987
    tommy @ pirate4x4.no

Promodified

Quote Originally Posted by Tommy View Post
    Gjensidige, flyttet over bonus.. 70% betaler 1700,- nå blir det vel billigere siden den er veteran neste år...
    Da blir det omtrent det samme som tilbudet fra if i og med at de ikke lar meg flytte bonus fra personbil til buss.

Standard

Quote Originally Posted by Tcrubuyuuie View Post
    Jerry went to a psychiatrist. "Doc," he said, "I've got trouble. Every time I get into bed, I think there's somebody under it. I'm going crazy!" Just put yourself in my hands for one year," said the shrink. "Come to me three times a week, and I'll cure your fears." How much do you charge?" A hundred dollars per visit." I'll sleep on it," said Jerry. Six months later the doctor met Jerry on the street. "Why didn't you ever come to see me again?" asked the psychiatrist. For a hundred bucks a visit? The bartender cured me for $10." "Is that so! How?" He told me to cut the legs off the bed!" Ain't nobody under there now!!!----------------------------------Looking to buy wow gold? Do you look for cheap wow gold? Welcome to our website:1.wow gold,2.wow gold,3.wow gold,4.wow gold,5.wow gold.
    En smule OT men bra
    ThefingerÅ tenke før man snakker, er som å tørke seg i ræva før man driter!Thefinger

Hva er likheten mellom et sidesprang og en flaske Zalo?
    - En sprut er nok og det blir en helvetes oppvask!

Bookmarks